• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • emertin
    MyochErlend skrev 2009-06-28 13:30:47 följande:
    ojoj-... 9 sider har jag nu läst ikapp...var på bröllop igår och det var så fint o ch otoligt rolig fest!!Hmm... det e en del kvar attt fixa alltså..jaja... vad e nästa steg ?? :)
    Berätta om festen, vad var det som gjorde den så rolig?
  • stl48

Hämtade ringarna hos guldsmeden i fredags, jättenöjd Har redan provat dem minst 100 gånger!!
    Väntar nu på klänningen. Sen börjar det kännas som det snart är dax. Spännande

• emertin
    stl48 skrev 2009-06-28 21:33:46 följande:
    Hämtade ringarna hos guldsmeden i fredags, jättenöjd Har redan provat dem minst 100 gånger!!Väntar nu på klänningen. Sen börjar det kännas som det snart är dax. Spännande
    Å så härligt!!

Vi har inte ens varit och tittat på ring till mig ännu.... Försökte få iväg sambon idag men han tyckte att det var för fint väder
  • carolaj83

ojojoj vad tiden rinner iväg och känns som semestern kommer gå åt till allt utom bröllop, få sonen blöjfri och få ordning på dotterns sömn, börjar känna mig mer o mer avslappnad inför den stora dagen faktiskt nu när alla trådar faller på plats

• StillÅ

carolaj83: Hur ska ni lägga upp det med barnen på er bröllopsdag? Behöver någon av dem sova?

Vi har en son so m behöver sova på dagen för att orka med kvällen, men han ska ju också hinna vara med och ta fotona vid luchtid. Vigseln är kl 15 och då måste han ju vara utvilad, pigg och påklädd. Det är nog detta jag är mest nervös för när jag tänker på b-dagen.

• 7277

Hej på er alla!
    Vi skall också gifta oss den 26 september. Jag har varit inne och smygläst lite om Er och kände att det kunde vara kul att hänga på nu... Jag har förresten precis beställt min klänning från Lilly.dk---spännande.
    Kram på er alla och planera lugnt.

• Igia

Jag har beställt min klänning från Kina. Har inte fått hem den än men de bilder jag fått på tärnklänningarna ser jättefina ut.

emertin skrev 2009-06-28 09:37:04 följande:
    Godmorgon. Sitter och funderar på om jag skulle våga mig på att beställa en brudklänning från Kina. Har hittat en som jag verkligen tycker om men vet inte riktigt om jag vågar....
    Vi hade bröllopsmöte i helgen och nu har vi delat ut ett antal uppgifter till värdpar, toastmaster, tärnor och bestman... Känns bra för nu släpper jag det
  • emertin

7277 - Välkommen hit, 26/9 är ett jättebra datum

• carolaj83

StillÅ-sonen har precis slutat sova middag, men dottern som då kommer vara 9 mån sover ju fortfarande.

har väl tänkt att vi alla ska sova hemma som vanligt dagen innan, sen ska jag göra ordning paj innan så vi bara kan värma på och äta lunch, sen kommer en tjej hem till mig och gör hår och smink och sen går/åker vi till kyrkan tillsammans...bor 600 meter ifrån, sen kommer mormor och morfar få allt ansvar för dottern tills dagen efter och farmor o farfar tar allt ansvar för sonen...känns lite läskigt att bara släppa allt, men men....sen under festen så finns det 3 stora lekrum på övervåningen med bla ett kuddrum som jag tänkte göra till sov/vilo rum för dom mindre barnen

• Trudilutt

Hej medsystrar!

Här har det hänt mycket sen jag kikade in sist! Va roligt at vi är så många nu

Igår lämnade jag klänningen till sömmerskan som ska byta spetsen på den till vit iställer för aprikos... Kommer bli så tjusigt!

Inatt drömde jag sååå fruktansvärt hemskt... Inget va ordnat, klänningen va blå, buketten va urlöjlig och jag mådde piss. Kanske lite nerver som börjar spöka?

Hoppas ni har en bra dag!

Svar på tråden September 2009 del 4