Uppsalabrudar - del 4
Ingen hippa för mig här inte, kul att du har gott ner så mycket sobeit.
Har ingen aning vart du skall leta brud2009, angående klänningar i stockholm.
Ingen hippa för mig här inte, kul att du har gott ner så mycket sobeit.
Har ingen aning vart du skall leta brud2009, angående klänningar i stockholm.
Stort Grattis, nu är du imål, hoppas att allt blev som ni hade tänk er. Berätta för oss så fort du hinner och kan,jag är så nyfiken.
Hej hej ekobrud samt linaaa
Vi har en kille ifrån våra trakter som fotograf, han gör mest reklambilder för företag, med även bröllop om man frågar.
Jag kan mera berätta senare efter vårat bröllop är klar vem jag verkligen är. Efter som jag har en hel del nära vänner som finns här omkring och snokar lite
Men ute i god tid är bra, kolla av olika priser osv. Hefa brud & fest finns i svartbäcken. Jätte trevliga personer som hjälper dig med klänning och de runt omkring. Jag var där för att kolla vilken modell av klänning jag passar i, innan vi beställde ifrån Landy Briadal.
Sambons kostym beställde ifrån suitopia, har inte kommit hem ännu så jag vet inte riktigt hur bra den är ännu. Men super service har vi fått i alla fall.
Ska man beställa ifrån kina så var ute i god tid.
Colletion finns mitt emot olssonstyger i Centrala Uppsala. Där har dom inbjudningskort och likande insperation. Vi har lite stämplar annars som vi kommer sälja efter att vi är färdiga.
Ikea´s billiga knoppa lakan ba som bordsdukar eller till stols överdrag. Blommblad i olika färger finns där också, sen har du ju deras vinglas & champangeglas osv.
bara lite tips i alla fall
www.tiaror.se tiaror, andra hårsaker.
www.pernillasbrudbutik.se skor och andra saker
viktoria och vivian ligger emot konserthuset, har många av oss handlat våra under kläder på
Japp nu är de 2 st som inte har hört av sig. Osat gick ju ut i fredags så han ringer nog dem idag tror jag, vi satt och pratade om de i går. Tänk om dem inte har fått vårat inbjudningskort?? Känns så pinsamt i så fall.
Men nu så kan vi börja med festprogramet, samt vigselprogramet också. Bordsplaceringen håller jag fullt på med.
Åh vad avis jag är på dig, bra väder fick ni också, kan ju inte bli bättre. Stort Grattis.
Stort GRATTIS, jag är inte alls avis
Min sambo längtar tills den 1 aug, då allt är över & vi kan få vardag igen. Han tycker de är lite mycket att göra fast självklart roligt också.
Nu har alla svarat på inbjudan & de är bara 1 par som har tackat nej, 1 par som inte är säkra ännu pga inlagd semester dag just då. Samt 1 par som kommer till kyrkan men åker hem sedan, då vi inte bjuder in deras barn.
Så vi slutar på 62 st just nu & de med alla barnen. Är helt okej för våran del.
Låter som en jättetrevlig kväll brud2009.
Yes den har kommit för länge sedan. Men jag fick den färgen jag skulle ha, nämligen vit med ett vinrött band runt magen
Fick meddelande igår att mina nya skor är på väg. Håller tummarna att dem passar bättre denna gång än de förra. Har annars skor hemma som jag kan ha men vill helst ha dessa snyggisar.
Ikväll ska vi sätta oss ner med resterande av festprogramet, har bestämt utseendet och de innehåll. Just nu sitter vi och gör en presentation om varje gäst, vissa är busenkla andra mindre lätta. Sen så ska jag leta efter roliga frågor till festen på kvällen. Då ska vi ha lite roliga lekar samt frågetävling. Ev ska vi ha ett musikfrågor också om våran musiknisse kan fixa de, så även vi kan vara med.