• 090208

    Överreagerade jag? (långt)

    Tycker inte du overreagerar! Och att dom betett sig jakligt dumt at.

  • 090208

    1. DU har RATT!!! Man tvingar fan inte pa ett par som just fatt missfall en barnvagn??? Ursakta franskan, men jag blir sa javla forb...!!!

    2. Det har var val inte ditt forsta missfall..? Isf sa vet ju alla inblandade om att det inte ar latt for er, med det i bakhuvudet gor det allt bara annu varre.

    3. Inga andra har med det har att gora, jag tycker du ska be din sambos mamma att fara och flyga for det har ar inte hennes business. Eller annu battre, din sambo ska gora det for det ar hans mamma. Men ni alla 4 som det EGENTLIGEN handlar om ar vuxna manniskor och klarar er bra sjalva.

    4. Sa det ar inte forsta gangen dom inte ar snalla mot dig? Da maste du lara dig saga ifran!! Jag ar lite konfliktradd sjalv. Det basta som kan handa ar att du totalt tappar kontrollen och vralar ur dig all skit dom fortjanar, jag vagar sallan (naja...) saga ifran sjalv, och nar jag tillatit mig sjalv att bli vansinnig sa har det gatt lattare att fa ur sig allt. Annars blir jag bara nervos och tyst och borjar grina...

    5. Din mamma ar BAST som sager ifran! Inte hennes business heller saklart, men jag ser det som sa att hon star pa ratt sida och forsvarar er som ar ledsna. Hans mamma daremot tar ju deras parti, och VAD ar det som ar sa sorgligt for dom undrar jag? Ar det synd om dom av nan anledning, behover dom stod? Nepp.

    Oj, vad mycket det blev... Men jag har oxa en stor konflikt i min familj sa jag kan nagorlunda forsta hur du kanner.
    Ryck upp dig tjejen och skall ifran! Du maste sta upp for dig sjalv. Hoppas du kanner att din sambo stottar dig, om inte, sag det till honom.
    Lycka till raring. Tank pa alla oss harinne som foljer din story och skriver fina och starkande ord till dig.

Svar på tråden Överreagerade jag? (långt)