• JBB

Ringarna med stenar man trär på ett band. Var?

I flera bröllopstidningar under åren har dom visat inspiration till inbjudningskort och festhäften.
    På många av dessa kort har dom haft ett band runt en ring med stenar.

Efter mycket letande har jag ännu inte lyckats hitta dessa så nu startar jag en tråd. Är det någon som vet var man kan finna ringarna man trär på banden eller har ringarna utgått från samtliga sortiment?

• Svar på tråden Ringarna med stenar man trär på ett band. Var?
  • JBB

Någon som förstår vad jag menar? Eller skall jag leta upp en bild

• b2b09

Jag vet inte alls vad det är.. vad har man dem till?

• Pentan

Ahaa jag vet vad du menar!! Hmmm vart kan de finnas??

• alexandraopatrik

De finss på panduro

• Kirsto

JBB: Panduros är inte lika vackra tycker jag, men funkar såklart om du hemskt gärna vill ha dem från en svensk sida. Annars tycker jag att du ska våga beställa från Ribbon oasis, har vänner som har beställt band därifrån och tyckte att de var snabba och billiga i frakten. Men kanske viktigt att kolla upp just frakten innan beställning, spännena är ju tyngre än band.

• Lady o Lufsen

Skulle kunna tänka mig att dom kanske finns i någon välsorterad tygaffär/sybehörsaffär...

• JBB

Tack för all hjälp med att hitta "ringarna".

Håller med dig Kirsto över att dom inte var jätte fina i plast. Men jag har lite svårt med det här med att räkna ut hur mycket det blir i svenska pengar om jag beställer från ribbonoasis. Har försökt lösa det genom forex och liknande sidor men förstår fortfarande inte hur man gör för att få rätt summa.

Utan porto är summan: £180.00 någon som snabbt kan räkna ut hur mycket det är i svenska pengar?

• JBB

Aha vad smidigt, det ska jag göra nästa gång. tack Hvidbrud

Svar på tråden Ringarna med stenar man trär på ett band. Var?