• lecaroline

Jag är helt vansinnig!!!!!!!!!!

Vi hade besök av en tjej på ett annat kontor som ska jobba här hos oss på lördag för att jag gifter mig och de andra 2 är gäster.
    Hon berättar att en tjej gått hem där hon jobbar och hon mår också små illa.
    Jag ber då henne snällt att du behöver väl inte stanna för som du vet så gifter jag mig på lördag och jag vill inte riskera att få magsjuka.. Hon skulle snart gå.
    Då sitter hon och min chef och pratar i över en halvtimme och vi vet inte ens vad hon gör här..

Jag går bort till dem igen och säger att om du har mått illa så kan ni väl i alla fall gå ut och prata för jag vill inte riskera att bli smittad. De så att jag var mycket upprörd och fick lite fart. hennes ärende tog knappt 5 minuter hon var här en timme.

Då tackade jag min chef för hjälpen att kunna få ut henne fort (ironiskt) och då tycker han att detta är allas arbetsplats och alla har rätt att vara här.. men hon jobbar på ett annat kontor med andra människor som håller på att bli sjuka!!!!!!!!!
    Mitt svar blev kort. Jag ska komma ihåg det här, tack för hjälpen. Då blev puckot tyst och gick...

Jag är så jävla förbannad, hur har man mage att ens komma hit när man vet.

• Svar på tråden Jag är helt vansinnig!!!!!!!!!!
  • Lady o Lufsen

Då får vi ju hoppas att HON håller sig frisk på Lördag så att hon kan jobba åt någon av er som är borta...

Du kan inte skydda dig från smitta genom att tycka att andra borde veta att hålla sig borta från bruden, ditt bröllop är sällan viktig för andra i den dimensionen...dessutom så mådde hon ju enligt dig "lite små illa"- det gör jag också så fort magsjukerubrikerna börjar hamna på löpet...så fortsätter det tills dom försvinner...och eftersom jag ytterst sällan drabbas av den riktiga smällen, trots alla spyor jag får lov att städa undan till höger o vänster, så kan jag inte göra annat än att medge att jag är inbillningssjuk

• tossesnurr

Härlig humor du har hörrö!
    Jag gillar´t.
    Tack för skrattet

Hammerman skrev 2009-05-19 17:11:15 följande:
    Tror ni att jag kan förmedla dessa via någon Bröllopshemsida?www.newcastlecarpetcleaner.co.uk/images/biosu...Med tanke på de marginaler man kan lägga på bröllopsattiraljer känns det som en STEKHET bransch att vara i!
  • passionsblomman

Det är det. Särskilt inuti overallerna.

Jag har jobbat med att skura olja från en tegelvägg med sssstarkt frätande syra. det var värmebölja då och blev rätt blött inne i den däringa utstyrseln...

Tror ni att jag kan förmedla dessa via någon Bröllopshemsida?www.newcastlecarpetcleaner.co.uk/images/biosu...Med tanke på de marginaler man kan lägga på bröllopsattiraljer känns det som en STEKHET bransch att vara i!
  • LB5

hehe, vårt bröllop är i augusti, funderar på att krypa in i en sån där redan nu

• passionsblomman

Alla som vll gå ner ett par kilo borde också kunna dra nytta av daglig användning av denna utstyrsel. Man går bara raskt iden och bör då rimligtvis öka effekten av promenaden med åtskilliga procent.

LB5 skrev 2009-05-19 17:52:48 följande:
    hehe, vårt bröllop är i augusti, funderar på att krypa in i en sån där redan nu
  • Tillde

Ledsen men jag tycker också att det var bridezillavarning! Man kan inte kräva att folk ska hålla sig borta från allmänna platser för att man själv inte vill bli sjuk. Gifter mig samma dag som du och skulle inte självmant gå fram till nån som mådde illa nu och skulle lite skämtsamt göra korstecknet och be den personen prata med nån annan än mig kanske men jag skulle aldrig drömma om att bli sur PÅ RIKTIGT!

Menmen, vi är olika och tur är väl det! Hoppas du slipper att bli sjuk! Sitter själv med jordens förkylning och lock för ena örat men jag försöker att inte bry mig om det, jag ska ha världens bästa dag ändå! Magsjuka är iofs en annan sak så som sagt, jag hoppas verkligen att du ska slippa och röstar också för vitpepparkorn som jag hört ska funka!

• MulleNuh

Lecaroline.. Jag diggar dig i de andra trådarna! Men denna gång håller jag med de andra om att det är lite bridezillavarning..

Svar på tråden Jag är helt vansinnig!!!!!!!!!!