Inlägg från: Prazzen |Visa alla inlägg
  • Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2

Meria84 skrev 2009-08-03 23:36:30 följande:
    wohoo! ...där kom stressen
    Haha då kanske jag inte ska säga detta; 18 dagar kvar nu
  • Prazzen

14 dagar kvar och vi sitter och pysslar för fullt.
    Köpt massor med saker idag och avklarat en hel del på listan.

Just nu målas en resväska som dom gästerna som ger pengar som present kan lägga ner dom i. Blir nog toppen när den blir klar

• Prazzen
    Nippran skrev 2009-08-09 01:02:01 följande:
    Min karl är ute på sin svensexa idag nere i Varberg, Fun City samt en krogvända. Hoppas att han har det riktigt kul :)Nästa vecka lär det bli min tur :) Fortfarande bara hälften av alla bjudna som kommer men det ska nog bli kul ändå. Borde pyssla lite mer med gästbok och tackkorten...men det får bli nästa vecka.Imorgon bär det av med en dagskryss till Fredrikshavn tillsamman med trollungen och en trött karlslok :)
    Har ni fått svar från alla än eller är det fortfarande människor som inte svarat?

Spännande med svensexa/möhippa vi kommer nog inte få några då våra vänner är väldigt sprida över hela lanet och är väldigt få som känner varandra.
  • Prazzen
    Happyasahippo skrev 2009-08-10 10:23:05 följande:
    Prazzen: var gifter ni er? I närheten av Varberg?
    I Örebro gifter vi oss
  • Prazzen

12 dagar kvar herre gud.

Oroar mig för allt möjligt men framförallt att festen ska bli tråkig :-S

• Prazzen

Träffade våran präst idag. Hon var verkligen supertrevlig och det känns tryggt och skönt

Nu är det bara 10 dagar kvar och tiden går så fort så fort.
    Just nu så är ajg inte säker på att vi kommer att hinna med allt :-S

• Prazzen

Haha skönt att höra Nippran att du lugnat ner dig lite
    Men förstår precis den där känslan då det för en stund knappt är roligt alls.

• Prazzen
    Nippran skrev 2009-08-12 23:28:11 följande:
    Njo, men bara lite ;) Antar att det är bröllopsnerverna i kombination av överarbetad på jobbet. En jädra tur att jag tog semester innan bröllopet :) Hoppas att allt går väl för dig med din planering. Har ni mycket kvar?
    Vi har en hel del kvar men tar semester från imorgon så sedan ska det sista hinnas planneras och fixas

Härligt att det löste sig med alla gästerna
  • Prazzen

Nu är det mindre än 1 vecka kvar
    Detta innebär alltså att nästa söndag när vi vaknar så är vi man och fru.

Åh vad nervös jag är men det är på ett bra sätt.

Hur går det för er alla nu när det verkligen är nedräkningen?

• Prazzen
    Strindlund skrev 2009-08-16 21:29:05 följande:
    Tycker det är psykiskt påfrestande att vara mig, speciellt i det här sammanhanget. Är väldigt orolig över att jag skall tycka att festen hemma hos oss på kvällen skall bli för mycket för mig. Det är väl dock bara att gå undan antar jag! Vi ska ringa kantorn i morgon och meddela in- och utgångsmarsch, vi har inte bestämt oss än! Suck. Något förslag? Lite lugnande som ingång tänker jag mig, utgången får gärna vara lite pampig! Tips mottages!
    Tyckte själv att ingångs och utgångsmusiken var svår.
    Vi valde arrival (ABBA) som ingång och rövarsången från Ronja som utgång. Om det kan vara något tips för dig kanske
  • Prazzen
    Meria84 skrev 2009-08-17 11:20:31 följande:
    Här är det min ring som krånglar, har ingen alls just nu. Den skulle ha kommit för 2 veckor sen, försvann på posten, blev lovad en ny, lagret ändrade status och den kan inte levereras förrns i september... Kan alltså inte rekommendera Guldfynd, även om de verkade toppen i början av krånglet. Nu är det mer "ledsen, finns inget vi kan göra". Beställt en ny från en annan affär och den ska komma på FREDAG. Håller alla tummar för att inte den ska börja krångla också, då får vi köra provisorisk ring på lördag
    ojojoj förstår att det är nervöst.
    Vi håller alla tummar och tassar för dig här hos oss och hoppas på att den kommer fram i tid
  • Prazzen

Jag fick inte heller någon möhippa och m2b ingen svensexa
    Hade räknat med det men som sagt det hör ju bröllop till så lite besvikna är vi båda.

Det som är kvar här är:
    Göra klart vigelprogramet
    Dekorera salen
    provsminkning
    fixa naglarna
    hämta klänningen
    Lösa problemet med aktiviteten vi hade tänkt oss medan vi fotas
    Hämta cupcakes
    Lösa vickningen

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2