Inlägg från: Friluftsfru |Visa alla inlägg
  • Friluftsfru

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2

Hej Allihopa! Vilken kul tråd, jag och min m2b gifter oss ockås den 22/8 -09. Nu är det inte långt kvar, känns som att alla bitar börjar falla på plats nu, det har varit mycket planering och nu börjar det gå över i att införskaffa div som all alokohol (Tyskland), skor, underkläder, boka frisör osv. Det känns kul och spännande att det är så snart

• Friluftsfru

Hej allihopa! Nu börjar det verkligen närma sig. Har en del fix kvar, bl.a kyrkoprogram, bordsplaceringskorten (samt den definitiva bordsplaceringen) och menykorten..
    Hämtar ut ringar och klänning 3 dagar före vigseln och klipper mig 4 dagar innan så hoppas verkligen att allt är som det ska, har ju inga marginaler (vart tog all tid vägen?)

Det känns som att allt kommer gå alldeles fint men visst är man lite orolig att vi ska ha glömt nån viktig detalj eller liknande, vi vill ju att både vigsel och fest ska bli fantastisk för alla inblandade. 84 gäster har tackat ja.
    På fredag ska jag dessutom gå en sån där smink-kurs på MUS - hoppas att det inte blir för svårt att sminka sig själv. Eller fixa håret f.ö ( har ganska kort hår så det blir blommor eller likn i det nyfärgade och nyklippta)

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2