Vi som gifter oss 23 Maj!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Fick ni förresten någon morgongåva?? Jag fick ett par underbara örhängen med en stor rund akvamarin som hängde på små diamanter. Ljuvliga!
Hahaha, en lite reflektion: För en månad sedan när man tittade i den här tråden så var nästan alla online, nästan alltid. Så är det inte precis nu. Mitt BT-surfande har också minskat. Från 3 h per dag (typ, jag vet att det är myyyycket) till 10 min/dag. Vissa dagar kollar jag inte ens. Hade det hänt för en månad sedan - näää!
I morgongåva fick jag ett halsband med två hjärta som går in i varandra. Det ena hjärtat är i rött guld och det andra i vitt med stenar i båda hjärtan. Våra ringar är både i rött och vitt guld, hälften-hälften egendesignade av vår guldsmed som vi dessutom känner. Halsbandet jag fick passar så bra till min ring.
Jag fick min morgongåva under vår smekmånad i Paris. Jag fick ett par antika guldörhängen med azurer från en butik där.
Äntligen har min namnändring gått igenom och självklart även civilstatusen för oss båda!
Vi gav varandra inte morgongåvor. Vi lade mycket pengar på ringarna samt bygger hus, det får räcka nu. Har dock ett hängsmycke i tanken som jag ev. önskar mig i 1-årig bröllopsdag.
Jag fick ett guldhjärta med diamanter
Har varit på banken och beställt nya kort nu!!
Tänkte fjäska med arbetskamraterna så jag kan gå till poliswen och skaffa nytt pass i morgon
i morgongåva så fick jag guldörhänge med diamanter i. Väldigt vackra. han fick en namnskylt med våra nya namn på som jag hade beställt.
Min närvaro på bt är verkligen mkt mindre. Men ändå så saknar jag inte planering eller att kanske få någon ny inspiration. Men brukar nu dela av mig i stället.
Passet ordnade jag idag. men väntar fortfarande otoligt på bröllopsbilderna.
Idag fick jag blanketten från transportstyrelsen, att jag ska förnya mitt körkort! =) Nu börjar det hända saker! Dessutom fick vi några bilder från fotografen dessutom. Och de var superfina! Nu vill jag ha alla bilder!!
Trash the dress?
Ja, man tar bilder efter bröllopet i mer kontrastmiljö. Om du söker på det så hittar du bildexempel. Vi var på Äventyrslandet och tog bilder, jag hade då gummistövlar och massa lockar i håret och tiara (som jag inte hade på bröllopet), väldigt sotade ögon och svart halsband. Maken hade svarta byxor, vit skjorta och svart slips som hängde på sniskan lite. Vanligtvis är det bara med bruden men vi ville vara med båda två.