• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ankan80

Du slipper inte lanovia....alla gör det...oftast i slutet av grav...men jag var så lyckligt lottad att jag fick göra två pga diabetes i släkten

lanovia 08 skrev 2009-06-09 18:28:59 följande:

Belastningprov låter inte ett dugg trevligt. Hoppas jag slipper. Hvidis skulle ju vara perfekt om det är en fertilitetsdans du dansar, då kanske blommis, Ninnis, Ankan o Nalle (glömmer jag någon??) Cyklar i mål denna månad.
  • Ankan80

Tog det där äl-testet när jag kom hem...det visade lite lagom svagt....skall tydligen vara lika starkt eller starkare för att visa stegring....
    bäst var att ta mellan 10-20, så då var det väl inte helt fel tidpunkt för mig...

visar det alltid två streck?
    tydligen har man alltid det där hormonet fast i mindre mängder och när man sen ägglossar så skjuter det i höjden...

så mycket man lär sig

• Ankan80

jag skriver alltid så svamligt...hoppas någon fattar

• passionsblomman

Nä, inte jag! Fast det är kanske nya regler nu än för 8 år sedan...

Ankan80 skrev 2009-06-09 19:27:05 följande:
    Du slipper inte lanovia....alla gör det...oftast i slutet av grav...men jag var så lyckligt lottad att jag fick göra två pga diabetes i släkten lanovia 08 skrev 2009-06-09 18:28:59 följande:
  • Ankan80

ok då...
    de erbjuder iaf alla att göra det idag..
    jag vill nog hoppa över det i v.12....gjorde jag ju helt i onödan med

• Ankan80

Åh, va härligt med skatteåterbäring!! synd man är gift och har delad ekonomi bara

• passionsblomman

Åh, jag undrar om jag är helt rubbad på det stora hela numera av alla hormoner...
    Nu står jag och bakar för vi har tårtkalas på sonens skolavslutning imorgon.
    Har gjort denna tårta JÄMT för den är så bra. Gör jag rätt nu ikväll?
    Näää... Nu har jag experimenterat och skjutast in eländet i ugnen så får vi se om det går att äta den ändå.
    Undrar vad som tagit åt mig egentligen.

Det sticker och håller på som attans i mina nedre magtrakter dessutom.

• Ankan80

Det sägs ju att man kan bli lite förvirrad när man är gravid...
    Hoppas tårtan smakar ändock!

• passionsblomman

Ankis: göka jrnet! POFF så är det helt plötsligt stegring och då är det ypperligt om där är simmare redan!

Jag är nog dubbelgraid isåfall, så vimsigt som allt blir här hela tiden!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan