I vått och torrt och stiltje och orkan
Tur jag påminde!
Potatis är en gudagåva!
Men man ska aldrig tänka att man inte FÅR äta ngt....man får bara inte äta mängder av ALLT så går det bra!
Är så glad för att det är fredag!!!
Ska sova lääääääänge i morgon!
Hahahah va ni skriver flickor!!
Jajo..liiiiite humpande blir det nog emellanåt!! hehehehehe!
Jag är nog en liten duracellkanin eg.....fast ibland så trillar batterierna ur....
Vilken cykeltävling det blev nu....är inte ett dugg förvånad över Ninnis!! hahahahahaha
Liiite snabbinfo för de nya......
Gravida:
Hvidis BF090829
Ingis BF 090909
Ore BF ??????
Lanovia BF1002??
BF är ju en förkortning...men i MITT huvud så är det BarnetsFödelse.... Får ju ta ngt så att det fastnar....
Har helt galet mkt just nu....ska lämna iväg handlingar idag....alltid samma stress...tur att man har så mkt hormoner som lugnar i kroppen!
på er alla!!
Ninnis: Vilken envis huvudvärk... Hoppas att den släpper på tåget t småland o att helgen blir skön o avkopplande.
Hvidis: Hur gick det eg med klänningsletandet....Hoppas att helgen blir underbar i skärgården!
Daa: japp vissa av oss är def halvgalna...dvs jag iallafall!
De där symptomerna är rätt irriterande lika varandra ibland....men håller tummen för att det är ngt på G. När har du BIM? Passerad eller kommande? Spännande!
Ore: Tack för uppdaten! *plitar in Ores BERÄKNADE födelse och Lanovias födelsedag! *
AndBeyond: Kul med intervju! Håller tummen för att du får tjänsten! Är det heltid, provanställning osv?
Blommis: Vilken energi!! Du får attans gärna ta en sväng förbi här o kalka av vår vattenkokare osså!
Ankis: Hur blev det med frisyren? Pirrigt i magen inför måndag eller?!
*tänker på Nallis o hoppas att hon kan somna i kväll trots alla fjärilar i magen! *
Denna helgen ska vi på 40 års fest hos min chef! Klädsel -69!! Jag tycker sånt är superkul....mina kläder är klara....brun kjol med vita blommor på, vit tunika, håret utsläppt i mittbena med pannband o pärlor i håret.
Sen blir det lite morsdagsfirande på söndag.....så det blir lite intittandes här mellan varven hoppas jag!
Vad ska Daa, Lanovia o Blommis göra i helgen....blommis kan väl iallafall inte städa mer....måste ju har gjort allt redan verkar det som!
Blommis tvångskommenderring låter INTE roligt....men du har varit attand duktig idag.
Det är konstigt....dessa högar med tvätt som behöver tvättas o hängas o högar med papper o dyl så måste tas om hand...var kommer allt ifrån?! Trodde att hustomten skulle TA HAND om sånt o inte dra fram mera.....
natti natti