Ninnnis skrev 2009-07-15 21:27:37 följande:
Emelieca, vi gifte oss 30 augusti förra året. Underbar tid för bröllop Har ni allt under kontroll? Det kanske är meningen att ni ska få uppleva bröllop och bröllopsresa (?) innan ni får barn? Vad studerar du, förresten? *nyfiken i en strut*
Aha, häftigt då firar ni snart er första bröllopsdag! Hur har erat första år som gifta varit?
Jamen precis, man får verkligen passa på att njuta av tiden tillsammans innan barn. Är ju faktiskt kul att få skåla i champagne och bara få tänka på varandra på bröllopsdagen. Vi har nog det mesta under kontroll. Vi kommer ha ett eftermiddagsbröllop med champagne och snittar, sen åker jag och maken till saltsjöbaden och äter middag och bor på hotell.
Förhoppningsvis åker vi sen på bröllopsresa till Aruba i november, men dessvärre har sambon gått och blivit arbetslös så vi är lite beroende av att han hinner få jobb innan dess.
Jag pluggar teknisk fysik på KTH och ska snart börja mitt sista år. Ska bli spännande att komma ut i livet snart efter totalt 6års studier...
Vad sysslar ni andra här med då?