• fidar

tärnorna

skall ni eller gav ni era tärnor någonting??? och i sådana fall vad?

• Svar på tråden tärnorna
  • Trubbel

Åh skulle oxå vilja veta. Jag har ingen aning!!

• Fenixx

smycken att ha när dem är tärnor på erat bröllop är ju fint.

annars varför inte ett smycke med ett fint syfte också... barncancerfonden och WWF har.

annars ge att ni går ut på en middag efteråt eller ge presentkorg med vin, choklad osv.

• fidar

smart.. vet ni några bra ställen där man kan shoppa smycken dom inte är allt för dyra????

• idapluppp

Jag kommer inte ge min tärna någon present i den bemärkelsen, utan vi har båda kommit överens om att jag betalar hennes klänning och hår. De e så himla svårt me smycken tycker jag. Det är så väldigt personligt och jag vill inte att det hamnar i nån byrolåda Annars har jag tips på lite annorlunda presenter å de finns här: www.liveit.se

• Danielaa

Jag köpte halsband som mina tärnor ska få!

Små rosa, kopior på "Carl Fabergé-äggen", passar jättefint till klänningarna å e söta även efter bröllopet..

• fidar

åå låter fint.. någon bild?

• Danielaa

mm, vänta lite kan jag lägga in en bild

• Danielaa

Såå, nu ligger en bild i mitt galleri på halsbandet. Tar bort de om en stund igen så ingen av tärnorna råkar se den...! Så säg gärna till när du kikat!

• Hubba

Min tärna ska nog få ett presentkort på en massage... hon älskar sånt... alternativt så bjuder vi ut henne och hennes make (han är toastmaster på vårt bröllop) så slår vi två flugor i en smäll...

• Danielaa

Hubba: Smart å ge båda tillsammans tycker jag!

• fidar

är det guldhalsbandet? jääätte vackert!

Svar på tråden tärnorna