Ångrat sitt val av brudfölje!?!?
Någon som ångrat sitt val av brudfölje??
Någon som valt några till brudföljje och sedan har det hänt någonting oväntat som gjort att det inte alls känns lika bra längre??
Någon med erfarenheter ?!
Någon som ångrat sitt val av brudfölje??
Någon som valt några till brudföljje och sedan har det hänt någonting oväntat som gjort att det inte alls känns lika bra längre??
Någon med erfarenheter ?!
jag frågade en tjejkompis om hon ville vara tärna, med ångrade mig sedan. hon hade så konstiga komentarer på allt, tillexempel när vi berättade att vi vilket datum så sa hon; -aaa, jag får ju kolla så att det inte krockar med åhus handbolls cup, för då kan jag ju inte komma! du vet ju att jag har velat åka dit i flera år!
så då sa jag till henne någon dag senare då jag blev så stäld att jag hellre ville att min syster skulle vara tärna men att hon självklart e bjuden iallafall. å hon acsepterade det.
å datumet va samma dag dag som cupen, men hon kommer iallafall. men just då kändes det som om hon valde den framför sin bästa kompis!
Jag har ångrat mitt val lite nu... Ville så klart ha min syster som tärna men på henne verkar allt bara så besvärligt. De skulle samtidigt vara faddrar åt vår son så nu känns allt bara skit
Har inga andra direkt heller att fråga.
Det är så jävla jobbigt när magkänslan säger stopp, nej - det här går inte!
:( Har du pratat med din syster? Vad ska du säga???
Min bästa vän skulle vara min tärna. Men sen blev det så mycket omständigheter över vad hon skulle ha på sig. Hon är väldigt utseende fixerad och hon var: "för tjock för det, för full för det, den klänningen var inte hennes still"
Massa krångel. Sen säger hon till mig att jag var egoistisk och bara tänkte på mig själv. Och då hade jag gett henne fria händer men ändå så var allt fel.
Och sen hade hon inte tänkt hjälpa mig på bröllopsdagen för hon måste ju själv göra sig klar.
Då fick jag nog och sa till henne att det inte funkade, jag behövde någon som jag kan lita på.
Hon blev väldigt sur och vi pratade inte på över 3månader men nu har hon börjat lugna sig. Hon kommer ändå på bröllopet.
Jag har tänkt mycket på det där med brudfölje vem man skall välja och om det kommer kännas bra och de enda som känns rätt i magen och som jag valt som tärnor är våra 2 flickor som när det är dax är 12 och 9 år.
Tror inte att min M2b kommer välja någon bestman heller.
Utan hans 2 närmsta killkompisar kommer bli tillfrågade om att vara toastmasters.
Jag ska ha min lillasyster (19 år) som tärna. Det är det enda brudfölje vi ska ha.
jag trodde aldrig jag skulle ångra mig, jag ska ha 2 av mina bästisar. men just nu önskar jag att jag valt min syster. syskon kommer ändå alltid finnas där. min ena tärna har fått någon form av allvarlig depression och en massa annat och vi har inte setts på jättelänge (hon vill inte träffas, jag har försökt). jag försöker stötta henne men hon behöver professionell hjälp. det har varit såhär i perioder alltid, men nu är det värre än nånsin. jag tror inte vi kommer vara vänner för alltid, faktiskt. (det ligger väligt mkt bakom detta och det är inte så att jag inte vill ha henne som vän bara för att hon är deppig.) Det känns konstigt att tänka på att när jag ser alla mina kort från bröllopet kommer där finnas en person som jag inte längre har kontakt med. om jag får barn kommer jag lätt att välja min syster som gudmor iaf, den saken är säker. vill inte att mitt barn ska ha en gudmor som inte längre finns i mitt liv. usch, jag önskar jag kunde hjälpa min ena tärna men jag kan verkligen inte. Bröllopet är abra en enda stor ångest för henne, samtidigt vet jag att hon skulle bli ännu ledsnare om jag "tog bort" henne som tärna.
Jag hade tänkt att min barndomsvän skulle vara tärna men när vi sade till om att vi skulle gifta oss den dagen så var hon redan uppbokad. Hon kommer dock att vara med på bröllopet och en stund på festen.
Jag valde en annan av mina bästa vänner vilket kommer fungera utmärkt. Det enda hon önskade var att hon skulle slippa hålla tal, vilket hon givetvis slipper :)
Som marskal är m2bs bror och näbbarna är min bonusdotter samt min minste lillebror.