• anja1661

idag blir jag fru!!!!!!!!

idag blir jag fru, jag ska gifta mig med världens underbaraste man!!
    jag sitter som väntat vaken, alldeles för nervös för att sova!
    har planerat bröllop i 8månader och nu smäller det! nu e det bara finalen kvar och det bara måste gå som jag vill!!!
    make up artisten kommer 7.30 och sen rullar det bara på med smink, hår, påklädning, fotografering, vigsel, middag, och fest!!!

allt är perfekt nu! klänningen är underbar, ringen likaså, buketten är sagolik och nerverna är utanpå!!

• Svar på tråden idag blir jag fru!!!!!!!!
  • Sommar 2010

Ha en helt underbar dag! Grattis!

• Myzelf Lina

Njut av varje sekund! Lycka till!! :D

• therese182

Åh! hur var det?! hoppas du kommer in imorgon eller nått o berättar! ;9 skit i bröllopsnatten kom in hit och berätta!

• paulaner

Grattis - nu är du nog gift!!! u kan väl berätta hur det var?! Och lägga upp bilder, snääääääälla!

• anja1661

Nu e jag gift!!! dagen var underbar!
    började med smink och hår, sedan påklädning vilket är ett stort projekt! sedan iväg för fotograferingen och sen i ilfart till kyrkan. stod utanför portarna med pappa och hörde kyrkklockorna ringa...nu e det dax! nervös och lycklig gick vi in och fick se alla som kommit för vår skull! började nästan gråta!!!
    jag lyckade få fram mina löften med darrig röst och sen blev det riskastning och lyckokramar...lite fler kort oxå!

bort till lokalen där vi skålade i champagne innan middagen.
    middagen var underbar, god mat och fina roliga tal. en del lekar hade de lyckats få in oxå och en ihopklippt film av vår möhippa o svensexa. hur kul som helst!!!
    festen var lyckad och alla slog klackarna i taket....mina skor hängdes senare upp i stuprännan så ja, jag slog klackarna i taket kan man säga!!

nu är vi gifta....äntligen! nu ska vi fortsätta vårt lyckliga liv tillsammans men nu som man och hustru...det känns fantastiskt! så mäktigt att man inte riktigt förstår det!!

• anja1661

några bilder finns i galleriet redan....fotografen lägger upp de vart eftersom hon hinner...så det kommer fler...betydligt fler!!

• nni

Underbar er dag låter! Lycka till fortsättningsvis o grattis!

• Petronella01
    anja1661 skrev 2009-05-10 12:19:21 följande:
    några bilder finns i galleriet redan....fotografen lägger upp de vart eftersom hon hinner...så det kommer fler...betydligt fler!!
    Man kan inte se några bilder
  • Petronella01

från självaste bröllopet menar jag...

Glömde att säga Grattis!!!

• anja1661

hmm...måste kolla vad felet e...kanske bilderna e för stora?? hm...får min MAN kolla på det sen när han slutat snarka!!

håll tillgodo!

• Red Scarlet

Så kul!! Är jättenyfiken på att se bilderna också! Härligt att du berättar att ni haft en underbar perfekt dag och att allt gick super, jättekul att höra!!

Meeen... tänkte bara fråga...var det NÅGOT som inte gick som planerat eller något som du kom på under tiden "aha det där kanske man skulle ha tänkt på innan" el nåt?

• anja1661

ja...att verkligen testa underkläderna ihop!! mina stay ups och strumpebandshållare åkte ner så väl framme vid altaret hade jag strumpebandshållaren UNDER rumpan!!!! hahahha...

snacka om victoria siecret va?? (stavas?)

• Red Scarlet
    anja1661 skrev 2009-05-10 13:26:39 följande:
    ja...att verkligen testa underkläderna ihop!! mina stay ups och strumpebandshållare åkte ner så väl framme vid altaret hade jag strumpebandshållaren UNDER rumpan!!!! hahahha...snacka om victoria siecret va?? (stavas?)
    Men neeej...ångest hahaha... men det var ingen som såg det iaf! Och att du slapp släpa dem vid fotknölarna.. Men jag skulle småfnissat för mig själv..Victoria's secret hehe..
  • EmMa09

Grattis!!! är jätte nyfiken på bilderna! Om du har några spontana tips är jag tacksam, vi gifter oss på lördag...

• paulaner

Grattis!!! Jag väntar med spänning på bilderna

• JustMeAndMyLove

Grattis! Är såå avundsjuk på dig!!

Hoppas det blev den bästa dagen i ditt liv!
    :)

Svar på tråden idag blir jag fru!!!!!!!!