Monogramstämpel
Hej!
Är det någon av er som beställt en stämpel med ert personliga monogram? Var beställde ni ifrån i så fall?
Har monogrammet klart och vill så gärna börja pyssla med inbjudningarna.
Tack på förhand!
Sara
Hej!
Är det någon av er som beställt en stämpel med ert personliga monogram? Var beställde ni ifrån i så fall?
Har monogrammet klart och vill så gärna börja pyssla med inbjudningarna.
Tack på förhand!
Sara
Jag vill gärna puffa för det här också.
Vi har en stämpel med min familjs familjevapen. Vill hemskt gärna göra en kopia på stämpeln så Mamma kan behålla sin och jag använda min "egna"
Var kan man beställa personliga stämplar? Gärna i någon bestående metall.
Hej,
Jag har själv gjort monogrammet och skickat det till www.mycards.se. De fixar stämpel när ni skickar filen.
Samma här, beställde från mycards.se. Gjorde en stämpel med hela våra namn (finns bild i mitt galleri).
Jo, men är det sigillstämplar? Ni vet såna där i metall som man kan trycka ner i vax? Det är ett sånt företag jag letar efter.
Annars så får jag vänta, spara ihop några tusenlappar och låta en guldsmed göra en signetring.
jag gjorde min monogramstämpel på laserfrossa.se kanon bra! min stämpel m inbjudningstexten gjorde jag på stampelfabriken.com de håller till i malmö men skickar oxå, deras stämplar är monterade på en acrylkloss vid köp. Super serice o den stämpeln e strået vassare i kvalite mot laserfrossa
Tack för tipset!
Har kollat in hemsidan och det blir nog beställning via dem.
Ravna: Jag har för mig att www.stampelbutiken.se gör sigill, kolla på deras sida!
Ravna: Jag mindes fel! Det är stämpelfabriken i Linköping jag menar. www.stampelfabriken.se/
www.customwaxnseals.com/ är en utländsk site som enligt utsago ska vara billiga i jämförelse med de svenska, men jag har inte provat själv. Kan vara värt att kolla upp?