• MyrahCollin

Secret box bilder imorn!!

Imorn ska jag fota mig... JAG ÄR DÖÖÖDS NERVÖS!!!

Hur ska jag bete mig..?? haha.. ska jag bara klä av mig i underkläder och säga.. fota mig?? hahaha

• Svar på tråden Secret box bilder imorn!!
  • altervattnet

Det kommer nog att gå bra om fotografen är proffsig :)

Jag var nervös när vi skulle ta bröllopsfoton, och då hade vi kläder på *HAHAHA*

Drick mycket vatten annars får du ont i huvudet !!! Vi fotade oss i över 2.5 timma , man var helt slut i skallen efter det :)

• altervattnet

jag kom på en sak,... om du vill ha lite tips.. kolla runt på internet på olika bilder så har du lite mer kött på benen om vilken typ av bilder du själv vill ta ( om du nu inte redan har bestämt det .. )
    :) berätta sen hur det var !! är nyfiken!

• MyrahCollin

hhehe jag ska fota hos en hobbyfotograf .. min kusins ex mamma.. =) hahah.. hon är jätetduktig och jag har fotat där en gång tidigare med vanliga bilder.. och hon är helt ny påd etta..

jag hittar inga bilder direkt på nätet.. hittar typ bara hon den där birgitte...

:S

jag behöver hjääälp =)

• Boomtown

Åh gud. Jag förstår om du håller på att få psykbryt. Jag skulle skaka sönder av nervositet. Men va kul! Fråga var du kan lägga kläderna om fotografen inte säger något, som en liten isbrytare. Fråga om han/hon har några bra ideer om hur ni ska börja. Jag tror att det kommer att gå jättebra. Tänk vilka fina bilder d har att se tillbaka på när du blir äldre. Berätta gärna hur det gick.

Lycka till!

• Boomtown

Var ska ni vara då? I ett sovrum eller lokal?

• MyrahCollin
    Boomtown skrev 2009-05-07 22:11:30 följande:
    Åh gud. Jag förstår om du håller på att få psykbryt. Jag skulle skaka sönder av nervositet. Men va kul! Fråga var du kan lägga kläderna om fotografen inte säger något, som en liten isbrytare. Fråga om han/hon har några bra ideer om hur ni ska börja. Jag tror att det kommer att gå jättebra. Tänk vilka fina bilder d har att se tillbaka på när du blir äldre. Berätta gärna hur det gick.Lycka till!
    hehe det går säkert jättebra.. hon frågade mig i vecka om att hon hade pratat med sin kompis som är proffs fotograff för modeller och undrar om jag vill ha med honom.. för då kan han hjälpa till.. Sure.. PROFFS JU.. hehe..
  • MyrahCollin
    Boomtown skrev 2009-05-07 22:13:04 följande:
    Var ska ni vara då? I ett sovrum eller lokal?
    i hennes fotostudio som hon har hemma på sin tomt =)
  • Boomtown

Lite tips på bilder jag har sett...

Ligg ner på en del bilder a la nicole smith med benen i vädret.

Halvsitt och ta kort lite bakifrån så din käke kommer med och ner över brösten. Nu låter jag snuskig, men det var en jättefin ild jag såg. Och så hade hon en ros vid bh kanten

Om du vågar vara naken så är ju rygg och rumpbilden klassisk där du svankar lite. Gärna med ett långt pärlhalsband eller liknande ner över ryggen.

• MyrahCollin

hehe näe naken vågar jag inte vara.. eller jag kommer kanks evara bar med tttarna.. fast kommr att ha nån sjal eller sånt över mig =)

hehe.. sån bild har jag sett.. en tjej som sitter med ett stort svart skynge runt sig.. så ser hon naken ut... för man ser inga klädesplagg.. =)

• Boomtown

Ja du känner ju imorgon hur mycket du vågar. Lycka till, nu ska jag sova. Hoppas man får höra mer i morgon

gonatt

• MyrahCollin

jag berättar imorn hur det gick =)

• altervattnet

nåå hur gick det nu då!!!!!!1
    :)

• MyrahCollin

heheh jadu... det gick bra.. jag var stel som en pinne!!!!! =) men jag blev väl lite varm i kläderna sen... men jag kan lova att jag kommer aldrig bli modell! =) jag är inget för lättklädda fotografier =)

hehe men dte var en proffsfotograf som fottade mig. så det var jaa.. häftig.. så jag är asnyfis på hur bilderna blev.. får dom i veckan WHooohoo! =)

• Boomtown

Vad skönt att det gick bra. Du måste återkomma när du har sett bilderna och berätta! Vad ska vi tänka på, undvika. Vad blev bra? Nu får du tipsa oss. Syrran ska nog ta på mig i sommar. Och jag kommer också vara superstel. Men vilket minne att ha.

• MyrahCollin
    Boomtown skrev 2009-05-09 10:41:44 följande:
    Vad skönt att det gick bra. Du måste återkomma när du har sett bilderna och berätta! Vad ska vi tänka på, undvika. Vad blev bra? Nu får du tipsa oss. Syrran ska nog ta på mig i sommar. Och jag kommer också vara superstel. Men vilket minne att ha.
    han sa att man skulle råmake sig... sminka sig extra hårt om man ville att dte skulle synas.. för blixtrarna tar bort gansk amycket.. sen så vill dom har mycket ideer på hur man själv vill ha det.. hur man tänkt sig.. och hur många bilder man hade tänkt sig..

sen fick jag rådet om man vill ha detljbild på händerna och lite så..s å kan man se till att naglarna är lite rena =) hehe.. sen så som jag missade var att jag glömde ta me dmig vigselringen..a nnars hade det varit fint med både vigselring och förlovningsringen.

hum.. fanns de mer att tänka på då? jag hade lite ombyte med mig. så jag fotade både med svarta underkläder och vita.. jag ville gärna ha svartvita bilder .. med en färgklick.. ex.. jag hade ett rött halsband som blev min färgklick =)

men jag väntar ivrigt på mina bilder =)
  • Red Scarlet

Åh vad spännande, vad roligt att det gick bra! Jo jag tror också på att sminka sig ganska mycket om man vill att det ska synas att man har smink, just för att kameran äter upp det mesta i färg och kajalväg.

Själv ska jag fotas nästa söndag UTOMHUS... typ avskiljt i en stor park el något, det ska bli intressant..men supernervöst.

Jag kommer heller inte att ha klassisk brudutstyrsel (vita underkläder, spets och slöja) för min fästman gillar inte sånt så mycket, så det blir en riktig svart och lila korsett med svarta spetstrosor..kommer ju att se jättekinky ut! Vette sjutton hur vi ska ta korten så jag inte ser ut som en utvikningsbrud, men jag får väl öva på mer subtila poser ;) Fotografen vet säkert vad hon gör ändå..men nervöst är det!!

• MyrahCollin

Red Scarlet skrev 2009-05-09 11:51:58 följande:

Åh vad spännande, vad roligt att det gick bra! Jo jag tror också på att sminka sig ganska mycket om man vill att det ska synas att man har smink, just för att kameran äter upp det mesta i färg och kajalväg.Själv ska jag fotas nästa söndag UTOMHUS... typ avskiljt i en stor park el något, det ska bli intressant..men supernervöst.Jag kommer heller inte att ha klassisk brudutstyrsel (vita underkläder, spets och slöja) för min fästman gillar inte sånt så mycket, så det blir en riktig svart och lila korsett med svarta spetstrosor..kommer ju att se jättekinky ut! Vette sjutton hur vi ska ta korten så jag inte ser ut som en utvikningsbrud, men jag får väl öva på mer subtila poser ;) Fotografen vet säkert vad hon gör ändå..men nervöst är det!!
    haha gud så läskigt at fotta UTOMHUS:... hehe.. åå jag hade oxå velat ha en korsett.. men tyvr fanns det ingen tid eller pengar till det.. jag måste desvsäre specialbeställa.. :S så jag fick allt nöja mig med det klassiska =) men jag dolde magen med en gördel eller kallas det bustier?
    jag vills e bilderna NU!!!! =)
  • Boomtown

Red Scarlet skrev 2009-05-09 11:51:58 följande:
    [citat]
    Åh vad spännande, vad roligt att det gick bra! Jo jag tror också på att sminka sig ganska mycket om man vill att det ska synas att man har smink, just för att kameran äter upp det mesta i färg och kajalväg.Själv ska jag fotas nästa söndag UTOMHUS... typ avskiljt i en stor park el något, det ska bli intressant..men supernervöst.Jag kommer heller inte att ha klassisk brudutstyrsel (vita underkläder, spets och slöja) för min fästman gillar inte sånt så mycket, så det blir en riktig svart och lila korsett med svarta spetstrosor..kommer ju att se jättekinky ut! Vette sjutton hur vi ska ta korten så jag inte ser ut som en utvikningsbrud, men jag får väl öva på mer subtila poser ;) Fotografen vet säkert vad hon gör ändå..men nervöst är det!!

Du måste också berätta hur det gick sen!

MyrahCollin: Bra tips!

Någon som vågar visa någon bild sen? Kanske en anonym bild. Vi ska nog ta bilder i en skog och i morsans gamla sommarstuga

Svar på tråden Secret box bilder imorn!!