morgongåva till honom
Hej!
Har total ide torka, vad köper ni till honom i morgongåva?
Hej!
Har total ide torka, vad köper ni till honom i morgongåva?
De har en hemsida: nordstansguld.se
Kanske de säljer manchettknappar där?
Funderar på fallskärmshoppning eller bungyjump, han har länge pratat om det. Men tänk om det händer honom något och jag har köpt presenten...
Ett ett tidigare förhållande köpte jag ett tandemshopp när vi firade 1 år.
Jag har ALDRIG varit så rädd i hela mitt liv :P
Och då var det bara hon som hoppade, haha
Hade exakt samma tanke, tänk om jag köpte en dödsolycka för dyra pengar dessutom som kärleksgåva`??
Dessutom var planet fint ihoptejpat med silvertejp ÖVERLLT oc det kändes inte så mycket bättre :P
Men det var uppskattat ;)
norgejente: tack så mkt för tipset. men hittade inga manschettknappar på deras seida.
Har beställt en dörrskylt med vårt nya gemensamma efternamn...
bra ide, det aer klart att du kan ge en gaava till din man.
jag koepte en nyckelring, i guld, ett hjaerta i en vajer. var han en aer, var han en reser saa kommer jag att vara med honom.
Nalle Puh 40
Var hittade du dörrskyltar e ju en toppen idè!
Har köpt manschettknappar och bryter mot alla traditioner dels är det jag som brud som ger bort dem och dels tänker jag ge honom dem på bröllopsdagen. Dessutom får han en fin fylla-i-bok där jag skrivit om hur vi träffades, minnen tillsammans, drömmar för framtiden o s v.
Om du lämnar mig nu skrev 2009-05-06 12:27:41 följande:
Någon som vet av någon sida där man kan göra personlig dörrskylt och även lägga till en bild?
Anna i Övik skrev 2009-05-07 08:32:33 följande:
Jag funderar på en fin/dyr klocka för det är något han aldrig skulle unna sig själv men vet att han skulle uppskatta.
Tack för hjälpen