• rottizz1

Någon som hyrt Berg 211 i Göteborg?

Som vet vad det är för pris på den lokalen?

• Svar på tråden Någon som hyrt Berg 211 i Göteborg?
  • E254

Verkar vara en grym lokal, men för oss var den lite väl dyr. Minns inte nu, det var ett tag sen vi kollade, men jag tror det var strax under 20000 den kostade, berodde lite på när det var och så tror jag. Gå in på deras hemsida så står det kontaktuppgifter till de som håller i det, så kan du få veta mer exakt.

• valkyriana

wow.... 20000, det var en del.

• E254

Nej, inte billigaste man kan hitta, men kanske något av de fräckaste ställena att ha fest på. Kolla på bilderna på deras hemsida, man kan nog göra mkt kul med ljus etc där... Och kolla med dem för pris. www.berg211.se är adressen

• valkyriana

Jag har kollat på hemsidan, jag tror att jag var i kontakt med dem innan vårt bröllop och kollade priset då också. jag minns att att det var högt och att det var därför vi ratade det, men inte att det kostade SÅ mycket.
    Men visst är lokalen häftig! särskilt till ett vinterbröllop.
    Den "perfekta" lokalen finns ju inte. Den som är sååå vacker, med gudomlig utsikt, gärna vid havet med egen brygga, nära till ev kyrka, lagom stor, egen sprit/vin, vackra möbler och nästan gratis.

• rottizz1

Ja den var dyr- fick prisförslag idag på 12-18000- var verkligen i saftigaste laget. Jag bara älskar den lokalen så *snyft*

• LUP

Oj, hade ingen aning om att det var så dyrt! Men lokalen är riktigt fin, vet inte om det är rätt känsla för bröllop. Lack och latex bröllop kanske. :)

• Humlan66
    LUP skrev 2009-05-28 21:23:15 följande:
    Oj, hade ingen aning om att det var så dyrt! Men lokalen är riktigt fin, vet inte om det är rätt känsla för bröllop. Lack och latex bröllop kanske. :)
    Ha ha latex .. jo den känslan fick jag med då jag tittade på bilderna. Bröllop ska väl vara mer romantik eller ?
  • Humlan66
    valkyriana skrev 2009-05-03 23:16:17 följande:
    Jag har kollat på hemsidan, jag tror att jag var i kontakt med dem innan vårt bröllop och kollade priset då också. jag minns att att det var högt och att det var därför vi ratade det, men inte att det kostade SÅ mycket. Men visst är lokalen häftig! särskilt till ett vinterbröllop.Den "perfekta" lokalen finns ju inte. Den som är sååå vacker, med gudomlig utsikt, gärna vid havet med egen brygga, nära till ev kyrka, lagom stor, egen sprit/vin, vackra möbler och nästan gratis.
    Ja vart finns den platsen nånstans den jag letar efter
  • I vått och torrt

Du som fick 12-18.000 kr i prisförslag.. hur många personer var det för?
    Vi e runt 200 pers och vill ha runda bord.. tror ni det skulle funka där?

• rottizz1

12-18000 kr var vad den kostade, angav inga personantal vid förfrågan.Är tveksam till runda bord, men det är bättre att maila han som har hand om det, då jag endast varit där på show.

• 20090725

man kan få lokalen fiktigt snygg, va där på personalfest för ce 2 år sen! å de hade dekorerat den skit snyggt!

ingen lack och latex känsla av det då inte!

Svar på tråden Någon som hyrt Berg 211 i Göteborg?