• Johanna och Olle

Fotograf på Gotland

Sitter och letar runt lite efter en bra fotograf som håller till på Gotland. Ni som har gift er där, vem anlitade ni? Hur blev bilderna? Hur många bilder fick ni?

Vill veta allt! :)

• Svar på tråden Fotograf på Gotland
  • Fröken Planera

Hej!
    Jag gifte mig i och för sig inte på Gotland, men fotografen vi anlitade kommer från Gotlan, men bor i Skåne. Hon var så in i bombens duktig. Kontakta henne, vem vet hon tycker kanske att det är kul att få ett jobb på Gotland åxå..www.kaipfoto.se/ Jag garanterar dig att du blir 100% nöjd!!!

• Gotlandsbröllop 2009

Vi ska ha Leander fotograf han en mycket omtyckt bröllopsfotograf. Annars kan du nog fråga gotlandsulrika här på bt, hon är fotograf på Gotland.

• zizel

Jag var på min kusins bröllop på Gotland i augusti. Det var Orasis som fotograferade dem (samma fotograf hade fotograferat hennes syster också, för några år sedan). Efter bröllopet fick vi se ett hundratal bilder från deras porträtt bilder på nätet plus många flera från resten av dagen och dagen innan bröllopet. Några av bilderna finns på www.orasisfoto.se (från "weddings" välj "Elisabeth och Andreas".

Svar på tråden Fotograf på Gotland