Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
fast dessa kläder hade jag bara i studion..
ja då!!
Usch vilken jobbig dag jag har haft! Var kl 10 hos frissan och klippte och slingade. Blev som på bilden, men när det är klart så ångrar jag att jag valde en så mörk färg.
Blev provsminkad kl 13, kändes bra där, men efter några timmar insåg jag att make-upen inte kändes som jag. Slog huvudet hårt i en vägskylt när jag gick på stan med min m2b, började gråta precis när vi skulle hämta våra ringar. DET gick bra dock. Letade i timmar efter örhängen - hittade inga. Vi letade skor till m2b i två timmar - hittade inga. Skavsår. På vägen hem ringde min kompis som ska göra brudbuketten och sa att blomsteraffären inte hade levererat provblommorna som det skulle idag. Puh! Har gråtit över att jag inte känner mig fin.
Nya tag imorgon:
Ring ny frissa.
Provsminka mig på Face
Skäll på blomsterhandlaren
Leta örhängen
Nu är det dags att sova , god natt!
Ps. Gifter mig på lördag - om fem dagar.
oooo vilken hemsk dag!!!!
Men jag tror det bara är en liten testning från han dr uppe! I slutet kommer dagen bli perfekt!!!
Hej juni-tjejer! Jag har inte varit här på ett tag..mycket på jobbet och lite stressigt med bröllopsplanerandet. På lördag smäller det! Har massor att göra i veckan men tror att läget är under kontroll. Hur går det för er?
Igår blev jag klar med vigselprogrammen. Har pysslat omslagen till festprogrammen och ska skriva ut inlagorna i veckan och sätta ihop programmen.
Idag är det slutlig provning av klänningen!
Imorgon kollar jag av hur linserna funkar.
På torsdag ska jag provsminkas.
På fredag hämtar jag ut skorna till bröllopet.
Idag är det 11 dagar kvar till vårt bröllop! Längtar så!
RonjaR - det mesta har säkert att göra med att nerverna ligger lite utanpå för tillfället. Hoppas att det blivit bättre efter en god natts sömn! Om inte - så är det bara värdsliga ting! Se det så här - du får i alla fall bli gift med din älskade m2b!
Här kommer jag! Jag har varit med och följt den här tråden men vart så aktiv i mitt akrivande! Jag gifter mig om 12 dagar idag! Ojojoj! Jag har haft min hippa och min blivande hade sin svensexa i helgen som var. Så nu kan man bara koncentrera sig på den stora dagen! :D Det känns som om man har glömt hur mycket som helst just nu... men jag hoppas och tror att vi har allt under kontroll!
Förra veckan var jag och provade klänningen igen! Mhmm! Den är underbar! På fredag ska jag till frisören och lägga i löshår och färga mig! :D
Längtar! :D