• Steven och Johanna

    September 2010

    Nån mer som ska gifta sig i september 2010??

  • Svar på tråden September 2010
  • Fenixx

    själv har man varit här inne på BT vääldigt länge, men får ändå säga att det gått fortare än vad jag trott.

    men då vi från början skulle ha det i juli så kändes det lite taskigt när vi hade ca 350dgr kvar och så nu när vi ändrade blev det plötsligt över 400, igen.

    ett sätt att fördriva tiden lite är att göra en bröllopshemsida där man kan småpyssla då och då.

  • JonnaHbg

    Lokalen är bokad, o ibland känns det somom vi hade kunnat gifta oss nu i september istället, men får väl ta det lite lugnt med alla planerna.. men det är ju så kul!!!

  • Fenixx

    ja visst hade man gärna haft det redan i år!
    känns såå långt kvar. och suget blev ju inte bättre då jag var på bröllop i helgen.

  • Fenixx

    hallå FruH, härligt att se dig i tråden också, jag som också gör er sällskap här nu i fina september.

  • Fenixx

    så skönt, våran fotograf kunde ändra till 4e september, och hon hade själv varit där på pingstbröllop och sa att hon ser fram emot att ta kort där då det är sån fantastisk miljö.

  • popcorn o dip

    Va kul! Jag vill oxå fixa och greja! Men just nu är det annat jag har fullt upp med :( Läser en distanskurs och har tenta i augusti så jag sitter med huvudet i böckerna... Men självklart tar jag lite pauser och hälsar på här hos er :D

    I och för sig skulle jag kunna ringa prästen för att boka henne.. Vi behöver en tvåspråkig och det finns en i stan så lika bra att boka henne fort! Och nu har hon kommit tillbaka från semestern så man kan få tag i henne :D

  • Fenixx

    ahh ja då är det nog smart att höra med henne fort så ni får en som kan köra 2språkigt.

  • popcorn o dip

    Jaha här kommer en till som har ändrat datum :D
    Det var för mycket jämna födelsedagar och annat runt vårt första datum som ställde till det så då ändrade vi datum. Så det fick bli 4 september innan allas fester :) Så nu har jag bokat om kyrka, bokat präst och hoppas på att lokalen är ledig.. Håll tummarna!

  • Fenixx

    popcorn>> åh vad roligt, då får vi samma datum ju! är nog något speciellt bra rörande 4e då.

    håller tummarna för lokalen!!

  • Steven och Johanna

    Men hallå! Ska också gifta mig 4 september :) Vad kul med flera brudar samma datum!

  • popcorn o dip

    tjohoo! vi blir bara fler och fler! Det måste vara nåt speciellt bra med denna dag som Fenixx sa :D

  • Fenixx

    ja verkar ju inte annat!

    vad håller ni på att fixar med just nu annars med planeringen? nu kikar jag runt lite på musik/band osv för festen...

  • popcorn o dip

    Ja, jag kikar på klänningar, funderar på blommor, dukning...Kollar priser och jämför...
    Kollar på skor.. Tänkte att till vigseln skulle jag ha finskor med klack och sen när man ska dansa så tänkte jag byta till ett par bekväma ballerina för att kunna dansa loss... Har tittat och leta för jag vill ha ett par rosa och nu förra veckan hittade jag ett par på nätet som var perfekta och på rea! Fanns bara i 38, helt perfekt. Fick paketet igår och så är de precis för små.. :( Så himla tråkigt... Men tänkte ändå göra ett försök med att tänja ut dem här hemma.. Har ju ett år på mig :D Funkar det inte så får det bli nåt annat.. Jag fick dem ju billigt trots allt..liten tröst...
    Hittar du nåt kul band?

Svar på tråden September 2010