• västkusttös

Visa mig era brudskor!!

Har gjort första kollen i butikerna och inriktat mig på sköna skor med lagom hög klack. Dock inte hittat riktiga "brudskor", frågan är om demåste se ut så? Kan man ha vanliga vita pumps-liknande skor i vitt skinn? Hittade ett par som var fruktansvärt sköna. Vad tänker ni ha för skor, snälla visa mig!

• Svar på tråden Visa mig era brudskor!!
  • gotlandsulrika

Jag har ett par skinnsandaler med strass ovanpå som gjordes åt mig på Capri då jag var där i höstas. Tyvärr kan jag inte ha strumpbyxor i dem, det är väl enda nackdelen. Passar klänningen bra och har lagom hög klack för min längd.

Framförallt gillar jag dem för att de är ovanliga och betyder mycket för mig då jag köpte dem på resan.

Bild finns i galleriet.

• Linadesign

Mina finns i mitt galleri. Är i skinn. Inte helt vita, utan lite ljusbeiga. Köpte dem på Topshop i göteborg. 595kr. Håller på att gå in dem hemma och nu känns de ganska sköna.

• Teapot

Dessa har jag inhandlat, upptäckte sedan att modellen heter wife - hur rätt kan det inte bli!?

brollopstorget.se/hem/teapot/galleri.php

Har i efterhand även inhandlat ett par svarta i ungefär samma modell eftersom jag tyckte de var ovanligt sköna för att vara högklackade - jag går aaaaldrig i något med klack annars!

• sanil

jag har köpt ett par på scorett, jag tycker dom e super fina....:)
    bild finns i mitt galleri..

• TesshjärtaFred

Klart man inte måste ha "riktiga" brudskor.
    Jag har köpt ett par champagnefärgade skor på Eurosko (fd Wedins) och ett par beiga ballerinaskor att ta fram när fötterna är trötta, på Din Sko. De finns i mitt galleri. Ballerina med spets och de andra med ros fram.

• Åsa Erika

matildasfest.dinstudio.se/fullview~75.html?files/AF020.jpg&%3cp%3e%0d%0aArt+nr+AF020%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a%3cp%3e%0d%0aVit+satin+sko+med+%26ouml%3bppen+t%26aring%3b.%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a%3cp%3e%0d%0aF%26auml%3brg%3a+finns+i+massor+av+f%26auml%3brger.%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a%3cp%3e%0d%0aKlackh%26ouml%3bjd%3a+5cm%2f6%2c25cm%2f7%2c5cm%2f8%2c75cm%26nbsp%3b+%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a%3cp%3e%0d%0aPris%3a+450kr+%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a%3cp%3e%0d%0aBest%26auml%3bllningsvara+%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a

Oj vad lång den länken blev men dom är såååå rätt för mig!

• delirious

åh vad snygga skor...verkligen...:)

EmmaS skrev 2009-06-23 00:01:46 följande:
    Dessa skor www.dinsko.se/Dam/Modeller/Pumps.aspx DESC är tanken att jag ska ha. Dock måste jag verkligen försöka att lära mig att gå "säkert" i dem, klacken är inte att leka med... ;)
  • kullaberg
    EmmaS skrev 2009-06-23 00:01:46 följande:
    Dessa skor www.dinsko.se/Dam/Modeller/Pumps.aspx DESC är tanken att jag ska ha. Dock måste jag verkligen försöka att lära mig att gå "säkert" i dem, klacken är inte att leka med... ;)
    Jag har dessa skorna fast i rosa, dock ska jag inte ha de på mitt bröllop. De är verkligen jättesnygga, funderar på att köpa vita också till bröllopet.
    Men som du säger, gå i dom hemma mycket, jag fick ont i mina fötter när jag hade mina sist på en fest.

Hittade dock ett par ljuslila pumps igår (ingen bild tyvärr) som jag funderar på att ha. Men jag får se. Färgtemat är ljuslila så det passar ju. Men jag letar vidare också.
  • JS76JS

Jag har köpt mina skor från Matildas och bild på dom finns i mitt galleri. 500:- tror jag att de kostade med frakt.

• sessansnyakläder

Hmmm.Kanske inte passar in i inläggen...men jag var faktiskt barfota (vi gifte oss dock hemma på udden i vår trädgård...)
    Lycka till alla som ska gifta sig =)

• kullaberg

Vad härligt och vara barfota! Känns dock inte som ett alternativ i kyrkan

• vigsel09

Då vi ska ha rosa, vitt och silver/grått som tema så kommer jag att ha ett par ljusrosa skor från Matildas fest, se mitt galleri. De är jättesnygga och sköna. 450 kr kostar de.
    Jag vill kunna använda skorna sen också tex på lite festligheter :)

• hanko

Mina skor finns i mitt galleri. Valde dom för att de var enkla och snygga och fanns i butiken där jag köpte klänningen. Ett stort plus att de är i rätt färg till klänningen och att jag slapp springa runt och leta. Klacken är bred och skorna sköna.

Svar på tråden Visa mig era brudskor!!