• Kickis

    Bleka pigmentfläckar med kräm - funkar det?

    Jag har använt Thiospot SR Skin Roller från Synchroline tillsammans med solskyddsfaktor 30 (varje dag). Blev helt av med min pigmentfläck på kinden. Ganska dyr men väldigt dryg och effektiv - i alla fall för mig.

  • Kickis

    Köpte den på en skönhetssalong i Linköping. Har för mig att den kostade 250 kr för 5 ml, men jag har halva flaskan kvar efter full behandling så dryg är den.

  • Kickis

    Enligt hon jag handlade av skulle man ha solskyddsfaktor 50 just över fläckarna varje dag. Jag körde dock med solskyddsfaktor 30 i hela ansiktet istället - gör jag fortfarande varje dag, för säkerhets skull.

    Lycka till!

  • Kickis

    Skönt att det funkade för dig med! Glöm inte solskyddsfaktorn nu när det blir soligt igen i helgen! Vichys 30 är den bästa jag hittat.


    Tillde skrev 2009-05-07 23:56:11 följande:
    Har kört Thiospot i snart två veckor nu och det FUNKAR!!!! Är helt överlycklig!! Byebye SjörövarTillde!!!
  • Kickis

    Ja, jag har köpt min på apoteket.
    Miss Moneypenny skrev 2009-05-08 09:03:27 följande:


    Jag hittade ingen sån på Apoteket. Finns den där? Jag har köpt Apotekets solskyddsfaktor 25 för ansiktet. Jag hoppas den funkar också.Tillde, vad kul att det funkar! Jag ser också resultat men just nu är jag ganska fläckig pga av att delar bleks och andra inte. Men det jämnar nog ut sig.
Svar på tråden Bleka pigmentfläckar med kräm - funkar det?