Smal på bröllopet
Jag antar att jag inte är ensam om att vilja gå ner några kilo i vikt till bröllopet :-S Jag gifter mig den 25/7 och för en vecka sen började jag min bröllopsdiet.
Men efter sju dagar står vågen kvar på samma, inte ett hekto har jag gått ner, trots att jag verkligen har hållit min diet, tränat och inte fuskat en enda gång :( Min kille säger att eftersom jag tränar mer nu än tidigare så har jag fått mer muskler och därför står vågen still i början. Jag vill absolut inte späka mig och bli en formlös pinne, jag hade nämligen matproblem i tonåren och det är inget jag vill hamna i igen! Men det skulle kännas fint att bli av med de extra sambokilona som smugit sig på i takt med att vi mumsat framför tv:n... Så min filosofi är att äta den mat som jag tycker om (vilken är ganska hälsosam), men i mindre portioner. Jag tror nämligen det är det bästa sättet för tar man bort allt man tycker om så går man ju och längtar efter det, så när målet är nått och man börjar äta som vanligt igen, då kommer kilona tillbaka.
Jag tänkte bara höra om det är någon mer med samma mål som jag så att vi kanske kan peppa varandra och ge varandra tips och så?