Boots nr7 Beauty serum
Tror den heter så. Den där billiga "mirakel krämen" som det varit så mycket hype omkring. Någon som testat? Är den bra? Och isånnafall på vilket sätt?
Tror den heter så. Den där billiga "mirakel krämen" som det varit så mycket hype omkring. Någon som testat? Är den bra? Och isånnafall på vilket sätt?
Jag tror inte det, det är ju solskyddsfaktor 15 i deras produker.
Jag skyddar mig alltid från solen i och med att jag får pigmentsfläckar så jag glömde fråga det faktiskt.
Tror jag avvaktar eftersom sommaren är i antågande. A-vitamin vet jag gör huden solkänslig, men hur är det med AHA syra?
Ok, det är solskyddsfaktor i dem. Ska luska mer om detta.
De verkar ju onekligen vara bra.
De är verkligen kanon, tror dock att de bara säljs hos hudteprateuter. Men det är ju egentligen det bästa, då de kan hjälpa dig att välja produkterna som passar dig.
Som sagt, har fungerat kanon på mig.
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna få så här fin hy, och då har jag bara hållt på med profukterna i ca 2 månader.
Så jag kommer ha perikohy på mitte bröllop nu den 1/8 vilket jag aldrig hade trott
Men lycka till och oavsett hoppas jag att du hittar det som fungerar för dig
Hur känns är konistensen, sjunker den in snabbt så man kan sminka sig, doftar den gott?
Exuviance är jättebra! Jag hade problemhy i vintras för att jag stressade ihjäl mig på mitt förra jobb, stora blemmor längs käklinjen, torr hy, fet hy osv.
Efter snart 5 månader har mina porer minskat (gjort aha-behandlingar) min hy har fått färgen tillbaka och har inga problem med torr hy.
Dagkrämen går snabbt in så det går att sminka sig utan problem efter.
Hej!
Jag kombinerar No7 serum under min dagkräm...funkar kanon!! Använder även exuvuance som jag gillar. Alla har vi ju olika hudtyper och olika produkter passar olika bra beroende på det.
Prova det iaf tycker jag!!