• ElMac

vart hittar man bra/billig engångskamera?

Kanske någon som vet ifall de är nå bra erbjudande någonstans?

• Svar på tråden vart hittar man bra/billig engångskamera?
  • MulleNuh

Jaa där var det!!

GoM N skrev 2009-04-21 19:23:00 följande:

Vi köpte våra för 10 kr st på vårt Coop Forum förra veckan. Ett erbjudande för shopexpress kunder.
  • Skanör

Clas Ohlsson brukar ha sådana till bra priser.

• ElMac

Vi kommer sprätta bort originalförpackningen och på så sätt få rätt mönster och sen klär vi dem i samma papper som festprogrammen samt vårt monogram och kanske nått litet hjärta.

Numbert skrev 2009-04-21 19:59:13 följande:
    Hur gör ni när ni klär om dom? Har ni något speciellt papper? Målar ni dom?
  • Corona

Coops kameror kostar 29,90:- till ordinarie pris, så om det finns kvar några är de fortfarande billiga

Tips på hur man klä om dem? Eller med klistermärken eller något annat hotta upp dem lite? De är säkert bra men ganska fula

• ElMac

Jag tror att de blir rätt bra om man gör som jag skrev..

Tack för tipset om coop det var billigt :)

Corona skrev 2009-04-21 20:39:52 följande:
    Coops kameror kostar 29,90:- till ordinarie pris, så om det finns kvar några är de fortfarande billiga Tips på hur man klä om dem? Eller med klistermärken eller något annat hotta upp dem lite? De är säkert bra men ganska fula
  • miac

Vi köpte på Jula, just nu 19:- och blixt på alla! Dessutom är de svarta så ni behöver inte ens klä om dem för de ser helt ok ut! Lycka till!

• vita drömmar

Kan meddela att de är slut på Jula nu :(

• ElMac

Åh jättebra tips som rullar in nu. Tack tack!

• Corona

Är det svårt att klä dem med kartongpapper? Jag är fullständigt ohändig. Men man vill ju gärna "pimpa" dem lite...!

• ElMac

Jag tror inte det.. Om man sprättar lös originalkartongen så kan man ju rita av den på det nya och sen klippa ut och klistra ihop igen som ett litet paket ;)
    Lite pillrigt kanske men jag tror absolut inte de är svårt.

Corona skrev 2009-04-23 20:11:17 följande:
    Är det svårt att klä dem med kartongpapper? Jag är fullständigt ohändig. Men man vill ju gärna "pimpa" dem lite...!
  • mo chuisle mo chroí

Jula i Barkaby hade 60 st kvar jag köpte därifrån i dag :)

• Francis

Vet någon om Jula i Partille har? Ska nog åka och titta!

Svar på tråden vart hittar man bra/billig engångskamera?