Hjälp mig nu tjejer!!!!
Jag och min sambo förlovade oss förra året, dagen efter fick jag reda på hur dålig vår ekonomi var. Min sambo hade tagit citibank lån och smslån och ljög om allt och att räkningarna var betalda. Jag fick brev från kronofogden som han inte visste nåt om sa han.
Jag ringde hans föräldrar och de tog han om alla skulder, min sambo går fortfarande hos psykolog där han får prata om varför han väljer att ljuga.
Idag bor vi i en etta som jag står på, han har fått jobb och jag är hemma med vår underbara son och vi betalar av lånet till hans föräldrar varje månad.
Allt detta gjorde att förlovningen fick oss bara ledsna och arga, jag fick eksem av min ring och den gick sönder hela tiden så vi bestämde oss för att bara strunta i allt.
NU, funderar jag på att fria!
Jag ska sälja våra gamla ringar, få guld av min moster som jag får sälja och köpa fina titanringar.
Det är dags att se framåt!
Har vi klarat av detta så kommer vi klara allt!
Vad ska jag tänka på?? Jag vill fixa allt, jag tänkte vi skulle ha en borglig vigsel nästa år med bara familjen närvarande. Jag har 20kg att gå ner och pengar ska sparas så nu är det dags att sätta igång!
Det blir nog en fest senare hemma hos min mamma, men vill ju göra nåt speciellt på vår bröllopsdag.
Snälla hjälp mig nu! Vad ska jag göra och hur ska de mesta gå till?