Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

Vi som har 1-2 månader kvar!!

Me too!! 5 Veckor kvar!! Pirrigt värre!!

• lecaroline

Vad har ni kvar??

Vi ska välja 3 psalmer sedan är vigselprogrammet klart att printa.
    Bordsplaceringen och allt där till.
    Få in de sista osa anmälningarna finns ju alltid virriga personer.
    Prata med cateringen.

• lecaroline

Jag har valt bort det. Vi ska blanda drinkar i stora bålskålar som gästerna få sleva ifrån eller om vi häller upp den i tillbringare eller något..

• lecaroline

Vi var i Tyskland och köpte vårt 3 liter bib vodka i mängder!!
    Wiskey har vi lite av, sedan blir det öl och vin.

Har en kännsla av att vi kommer att ha alkohol till resten av sommaren

• lecaroline

det beror ju på vad man ska ha. och vart man bor.
    Vi hade ju turen att hamna på en buss resa för 600kr totalt.
    Så vi tjänade ca 4000kr på detta.

• lecaroline
    MulleNuh skrev 2009-04-16 12:47:48 följande:
    ok.. Ja vi bor ju i sthlm.. Min karl ska åka ner med en jobbarkompis så dom delar ju på alla resekostnader..
    Då blir det ju inte så farligt!! Om inte annat så är det KUL!!
  • lecaroline
    EmMa09 skrev 2009-04-18 13:03:06 följande:
    Vi har nog bara kvar lite småpill, som att skriva ut vigsel- och festprogrammen, klippa isär våra bordslöpare, hämta tärnklänningarna från sömmerskan och sedan lite annat småplock!..och igår fick jag en möhippa av alla mina kollegor! Det var jätte roligt och jag blev såå överraskad!!
    Berätta mer om möhippan!! Jag drömde att jag fick min..
  • lecaroline

Vad mysigt det låter!!
    Jag behöver ine ha mer.. Har npg lite ångest över min eftersom det inte var en rolig dröm jag hade..

EmMa09 skrev 2009-04-19 18:00:40 följande:
    Det var en möhippa med bara jobbet..Jag blev tillfångtagen på jobbet (arbetar på förskola) och jag skulle vara sist kvar med barnen, helt plötsligt kommer ett par jobbarkompisar ut som jag visste redan hade gått hem. Får på mig en ögonbindel och sedan en tyllkjol (chokrosa, limegrön och stark lila), en princesskrona och halsband och armband som barnen gjort! Därefter samlas alla inne och vi får en massa gott att dricka, sedan blev det en bilfärd med ögonbindel in till en Beachvolleyboll hall... där spelade vi i en timma och sedan åkte vi tillbaka till jobbet (med ögonbindel på) där blev det en mycket god italiensk buffé sedan lite lekar som t.ex. dobidoo. Vi hade grymt kul och jag blev verkligen såå överraskad!!Den bästa kommentaren under kvällen var utav ett barn som fortfarande var kvar när de tog mig var: "Emma, ska ni ha möte nu?" (jag satt på en stol - utklädd och med ögonbindel!)
  • lecaroline

Vi sa samma sak och jag tänker som du nu..
    har funderat på om han har marchettknappar, annars kan det ju vara lite kul. Nu när han änligen kommer vara så fiiin

Svar på tråden Vi som har 1-2 månader kvar!!