Nu är jag hemma igen och är fru!
Slappat, pussats och solat.
Tusen tack för att ni var med och förgyllde. Dessvärre hann jag inte umgås så mycket med er. Men det är väl dessvärre så det blir på ett bröllop. Hoppas att ni hade det bra och kul.
Jag vill gärna oxå ha bilderna som ni tog.. Nyfiken på hur det såg ut.
Hummle, du var grymt snygg i håret! Och jag blev väldigt glad att se dig på vigseln. Tack för att du kom.
Sorry Danielaa, självupptagen som jag har varit så har jag inte hunnit kika på bilderna.
Angelica: Du kan få uppgifter om vår kock om du vill, vet dock inte vad han tar, inte fått räkningen än.
Bra plan Skille att vara klar tidigt. Och stackars Don. Måste varit en katt som inte var helt frisk.
Sweetsun: Nog inga problem att få honom att läsa det ni vill. Han fixcde ju vårt, även om han betonade lite tokigt och la till lite eget. Men bara charmigt.
Carolina: Oj, redan tio veckor. Det går undan.
Myrmor: Självklart kan du få tips och låna saker. Bara att säga till.
Teapot: Sorry, insåg nu att jag missat att svara på ditt sms, var på väg att ta en promenad till frissan och dagen blev ett enda "jag skall bara.." Tuse tack!
Tizia. Grattis! Hoppas att ni hade en lika bra, kul och underbar dag som vi hade. Och att du kom ihåg att andas och njuta! Ha det härligt i italien.
Nu skall här ätas tårta, dricka bubbel och öppnas paket. Puss på er!