Toakorgar
Vad ska ni ha i era toakorgar? Damernas/herrarnas?
Vad ska ni ha i era toakorgar? Damernas/herrarnas?
en spraydeo kan alltid vara uppskattat.
Känner att man själv kanske kommer behöva det, har ju hört ryktas att alla karlar ska få en dans med bruden.. PUST!
åh vilken rolig tråd.. ska till ullared nu nästa månad, där skall jag nog köpa två korgar inför kommande toakorg.. hihi
Vi hade toakorgar på vårat bröllp. En SUCCE` sa alla.
Tänk på att inte ha så djupa korgar. Det är bra om alla kan se vad som finns så de slipper stå o gräva i allt.
Vi hade allt ni skrivit ovan+ extra tunna strumbyxor, smink, tandtråd, klädvårdrullar, godis, halstabletter, mm mm mm
Vi håller fortfarnade på o använder allt här hemma som hårspray mm som blev kvar. Så jag köpte sånt som vi själva använder.
ska oxå ha en korg känner jag nu, har velat över kostnaden men fixar en liiiiten med spraydeo, halstabletter, tandtråd, nagelfil o plåster! kanske nån alvedon???
Vi hade med toakorgar...
Kan säga som så att det var verkligen uppskattat.
Vi hade gemensamma toaletter. Så jag hade samma i båda korgarna.
Vi hade även klädrullare... Finns små fina på linex.
Sen hade vi tandpetare, sykitt, ob, bindor, compeed, vanliga plåster, klädrullare, våtservetter.
Sen hade jag handkräm i pump på vasken.
Obn lade jag i små mini nessesärer.
Det här kommer finnas i vår toakorg. (gemensam toa)
Värkstabletter
Rennie
Hårborste/kam
Nagelfil
Plåster
Tandtråd/tandpetare
Tuggummi
Halstabletter
Våtservetter
Säkerhetsnålar
Tops
Bindor
Tamponger
Hårnålar
Hårspray
Litet sykitt
Deo!
Nån som har ett roligt toakorgsrim förresten?
Har varit och inhandlat allt nu och pysslat, blev små klädda korgar och allt gick på ca 350 kr, lite dyrare än tänkt men korgarna använder man ju sen och det som blir över oxå.
I tjejernas:
tandpetare
plåster
ob
bindor
hårnålar
handkräm
hårspray
hårmouse
tops
säkerhetsnålar
tuggummi
Killarna får samma men utan ob och bindor, funderar på vad jag ska lägga i som är "manligt", vill inte ha kondomer
Får tyvärr inte plats mer, ska fota och lägga i galleriet
ooo vilka bra grejer att ha i korgarna...
jag kommer att ha massa av de grjerna som ni har skrivit...och kondomer faktiskt...man vet aldrig, och om man dessutom har lappar med pennor där man kan skriva ner nr så kan det ju faktiskt komma att behövas nån kondom om de har tur...hihi