Toakorgar
Vad ska ni ha i era toakorgar? Damernas/herrarnas?
Vad ska ni ha i era toakorgar? Damernas/herrarnas?
oj lite av varje tror jag...lite kondomer, bindor, tamponger säkerhetsnålar o lite annat. men jag vet inte hur det ska bli o dela upp mellan herr o dam.
det får vi se...
har inge bråttom
Tänkte cykla till Karlssons idag och köpa korgar och lite smått och gott.
Blir nog ganska lika men inga ob hos herrarna (kan ju funka till näsblod oxå
)
hahaha
ja men förhoppningsvis blir det inga näsblödande näsor på ett bröllop
papper och penner, har varit på bröllop där det lämnats små meddelnade i korgen på nattkröken, superkul men man har kanske gäster somvill byta telefonnr...
plåster, halstablett, tandpetare, värkmedicin och kanske nåt för orolig/sur mage. där vår fest är finns ej separata toaletter... Eller jo men man delar handfat...
Sen funderar jag på lite billiga tandborstar + tandkräm Efter en lång middag och alkohol kanske man vill fräsha till munnen... Lite av grejerna kanske aldrig används , men spekulationerna till vem som ska behöva använda dem kan bli desto roligare...
ja det är sant...=)
va skoj kul o se vem som fått vems telnr...=)
Äntligen människor som diskuterar toakorgar! Vi (jag) tänkte ha värktabletter, samarin, tuggumin, plåster -de är mest för mig vet inte hur jag klarar en natt i mina skor hihi. bindor och tamponger.. och ja, nu kanske små lappar och pennor. Fast, det är väl inte otroligt att folk ändå har sina mobiler med sig..?
Det här tror jag kommer att finnas i våra
Värkstablett, samarin, handkräm, hårborste/kam, nagelfil, plåster, tandtråd/tandpetare, tuggummi, halstabletter, våtservetter, nål o tråd, säkerhetsnålar, tops
Och i tjejernas kommer det även att finnas hårnålar, liten hårspray, tamponger, bindor
Tx2 vad smart med hårnålar, hårspray,våtservetter och sykitt..
Man kanske ska börja bunkra nu hehe. och skaffa en stooor korg.
Bunkrade på ullared när vi var där Och skaffat korgar på ikea (som nu inneåller halsdukar, mössor o vantar i hallen).
Jag ser toakorgen som ett sätt att minimera innehållet i min väska
Jag har korgar som ligger, vilket är tur.. de kan man ju dessutom måla i "rätt färg".. Och Ullared, ja dit hade jag nog tänkt åka ändå för dekorationer så smart tips!! Funderade på om man ska lägga ner någon deospray?