Inlägg från: ACochP |Visa alla inlägg
  • ACochP

Fler som gifter sig 30 maj?

Tänkte att vi som gifter oss 30 maj eller däromkring kunde prata av oss nervositeten som antagligen kommer snart...*ler*

Hur långt har ni kommit med alla förberedelser? Har ni blivit hippade?

Jag är inte hippad ännu men det tisslas och tasslas runtomkring mig så det är nog inte långt bort.

Vi gifter oss på annan ort och förra helgen var vi på plats och kollade in hotell, frisör, florist,mat &dryck, konditor. Allt föll på plats och det känns riktigt bra. Det känns skönt att lägga lite av ansvaret på andra som känns väldigt professionella. Nu kan jag pyssla hemma med de allra sista detaljerna.

Mitt lilla bekymmer är min klänning, den sitter inte helt 100! Jag äter lite Cambridge påsar och hoppas att det gör skillnad, provning har jag i slutet av april.

Hur går det för resten av er?

• Svar på tråden Fler som gifter sig 30 maj?
  • ACochP

Hur länge har ni planerat?

Vi har hållt på sen juli 2008, av och till får jag säga men det är först nu som allt känns bra. Stället vi ska vara på har bytt krögare och det har varit lite pirrigt innan vi fick veta vem det skulle vara och även provsmaka maten.

Ingen fler som gifter sig i pingst?

• ACochP

*skratt* Jag med, men det är nog ingen fara... med kilona alltså!

Vi var också och pratade med prästen häromveckan och jag började lipa med engång! Prästen ville jag skulle berätta vad jag känner för min blivande och det gjorde jag medans tårarna sprutade! Undrar hur det kommer att bli när vi står i kyrkan och ska säga våra löften? Blir nervös bara jag tänker på det!
    Men jag ser fram emot bröllopet som bara den, hoppas det blir en härlig solig dag och att vi får massor av minnen!

Svar på tråden Fler som gifter sig 30 maj?