• Iluna

vigas ute i skellefteå=vart?

vi skulle vilja viga oss ute i skellefteå gärna i anslutning till ett ställe där man kan äta bröllops middagen. kommer vara max 20 gäster.
    någon som vet ett bra ställe?

• Svar på tråden vigas ute i skellefteå=vart?
  • Pumpkin

Kanske på Kyrkholmen? Är ju väldigt fint där, och café finns på sommarhalvåret där man säkerligen kan få någon mat tillagad.

• ALLIMA

På Nordanå är det ju vackert och finns herrgård att hyra. har själv varit på bröllopsmiddag där. Ån nere vid L. f-samlingkyrkan vid lilla bron är oxå fint.

• Iluna

de har blivit ett ställe som heter örvikengården... har inte sett de på sommaren..men ska tydligen va super fint..

• Corona

Om Lövånger känns som ett alternativ (är ju en bit bort...) så vill jag slå ett slag för Munkviken. Där hade jag supergärna velat gifta mig, men det gick inte att boka in vårt lite större sällskap. Lycka till!

• ElMac

Bjuröklubb, kapellet fär är populärt

• Iluna

men käner ni till örviken gården??

• ElMac

Nope, aldrig hört talas om det. Kan höra med sambon då han kommer hem (vi bor knappt en mil ifrån och han är uppvuxen en halvmil ifrån så han kanske vet)

• Iluna

ja de värkade mysigt..inte så panpigt..men vi ska ju bara ha en liten cermoni med en middag efter..va bra priser.så hyr stället hela helgen :)

Svar på tråden vigas ute i skellefteå=vart?