Inlägg från: RhjärtaJ |Visa alla inlägg
  • RhjärtaJ

1/8 Nr2

vi fick hindersprövningen idag :) Jippi!!!& har sagt upp lägenheten min. Vad spännande, det börjar närma sig med stormsteg!!
    Annars är det bröllopsresa som är vårt projekt just nu. Har ni mycket planerande kvar? Kan man vara klar nån gång??? Förhoppningsvis till bröllopet :)

• RhjärtaJ

Det börjar närma sig!! :))) Imorgon ska vi ha vigselsamtal med vår kära präst. Det ser jag fram emot.
    Längtar så till den första.. enligt min nedräkning 99dagar kvar..

• RhjärtaJ

Oj hippa redan nu, ska man va nervös för det. ja kanske det händer innan alla sticker från stan när sommaren börjar (student)...oj men det har jag inte alls i tankarna än. hoppas det dröjer lite...hoppas på en snäll hippa!

• RhjärtaJ

Jag funderar mest över dekorationerna och färgtema...några tips? Funderar på vitt/lime/guld eller vitt/lime/aprikos

har också hastigt o lustigt bjudit en till gäst o ska göra det allra sista inbjudningskortet ikväll.
    Är visst populärt att gifta sig 1 aug, vi har fått 18 nej!! Trist,men det många ändå som kommer. :)

• RhjärtaJ

Känner också att det är sååå mycket kvar att göra! Men det går framåt. Längtar sååå till 1 augusti! :))))))

Svar på tråden 1/8 Nr2