Tantvarning 4
Hehehe jag har lämnat över målandet till mina söner och det går galant.
Dem har blivit lovade en slant, men jag måste säga att dem är engagerade över förväntan!
Hehehe jag har lämnat över målandet till mina söner och det går galant.
Dem har blivit lovade en slant, men jag måste säga att dem är engagerade över förväntan!
Vet vad du menar. Jag avskyr att flytta rent generellt.
Hej hej tanter och panzer...
Här har vi fortsatt att måla och feja.
Har städat badrummet grundligt och hunnit med tvättstugan också.
Ska strax börja med köket.
Bara en vecka kvar innan det blir invasion.
Även om dem inte ska bo i huset så lär det bli hus inspektion.
Hej hej tanter, här finns det knappt tid att sitta vid datorn nu när det bara är en vecka kvar.
Har varit på IKEA och köpt champange glas och bolaget för att fylla på förrådet. Allt medans killarna och blivande maken forstätter att måla hus.
Här dör det folk också, dock inga närstående - tack och lov!
Nää det är bestmans knäppa frus farbror som gått hädan. Vilket innebär att hon inte kommer till vårt bröllop. Har ju berättat om männsikan förut. Kan inte påstå att jag bryr mig så värst. Lite komiskt dock att jag fick rätt till sist och att hon inte ens kommer till vårt bröllop. Nu fick hon dock en bra ursäkt som räddar ansiktet på henne. Har svårt att hon planlagt sin farbrors död att tajma med vårt bröllop....
Vi ska nä vi kommer över till England ha ett party för att fira vårt giftermål. Vi får väl se om hon kommer då.
Mulle - du är en gift kvinna nu och behöver inte fjortis kompisar! Skaffa dig några rediga tanter istället!
Svängde förbi McD och köpte "Flurrys" till hela familjen.
Mycket uppsakttat av den målandes delen som bokstavligen "GRILLAS" i värmen.
Nu har vinden börjar tillta och bra är tur är väl det....
Här kommer kramar i massor!!!
*Håller hårt*
Du är stark och du kommer att ha massor av människor runt dig på din bröllopsdag som älskar dig och bryr sig om dig på riktigt.
Sen har du alla tanter i tankarna.
Här har nerräkningen också börjat. Idag ska jag möta min toastmadam och försöka få ett antal andra saker klara också...
Tur att man jobbar bäst under press!
Jag äter piller och min mens bör komma efter helgen. Det har jag ingen lust med så jag har tillsammans med min barnmorska tagit beslutet att börja nästa karta direkt på lördag. Ingen syndaflod här inte tack om än en liten, eftersom jag sällan blöder mycket. Åtminstonde inte om jag äter piller.
Mulle - superfin profilbild! Hoppas att jag efter helgen kan stoltsera med något lika vakert.
Älskade vännen det finns inget du kan eller hade kunnat göra.
Människor som mår så dåligt har oftast planerat det noga.
Förstår dock hur du känner dig.
*kram*
Heja blomman!
Jag önskar jag varit där - var var ni?
Jag är nog lika osvensk som du...
Vi hade kunnat ta några rallar svingar tillsammans.
Ryska ambassaden!
*ryser*
Dem är inte roliga att ha att göra med. Söka visum där när man ska besöka kontoret i Moskva är en mardröm eftersom dem ändrar reglerna hela dj*vla tiden.