Oktoberbrudar var är ni?

Gud, vad skönt att ha hittat klänning, Cisslan, Lovely V m fl! Kan inte ni som har bestämt era klänningar lägga ut bilder i era gallerier? *så nyfiken*
Vad många fina klänningar! Kul att de är lite olika också, annars är det ganska likriktat i bröllopsmodet verkar det som ibland. Är det bara jag som inte hittat än...?
Äntligen har jag också lagt ut en bild på våra "nästan klara" inbjudningskort! Kortet ser nog lite slitet ut, eftersom jag har hållit på och vikt fram och tillbaka medan jag funderade på hur vi skulle ha det... Ska nog försöka sätta lite guld längs "öppningskanterna" också, det såg lite väl vitt ut på bild såg jag nu. Det ena hjärtat är i mossgrönt med mörkgröna prickar, det andra är i ett cremevitt papper som skimrar (men det syns inte på kortet!)
Inser att vi ligger lite efter eftersom en del redan har börjat skicka ut sina kort, men vi tänkte i alla fall försöka få ut dem till midsommar... Får se om den tidsplanen håller, hoppas kan man ju!
Glömde skriva (ifall någon nu är intresserad! ) att på den runda "lappen" på framsidan kommer det att stå "Mitt namn & Hans namn" längs överkanten, "10 oktober 2009" längs nederkanten!