• Linum

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Åh, vilken härlig kväll! Vi har ätit middag på balkongen - kycklingsallad med buffelmozzarella.

Jag jobbar hemifrån imorgon, så jag kommer till Dahls.

• Linum

Nu har jag varit och klippt av håret igen. Ska bara färga det mörkbrunt också

Idag blir det en joggingtur och sedan middag. En film ikväll. Imorgon bär det av hem till Dalsland och rekreationshelg hos mor & far. Missarna ska få ut och springa lite i skogen. De brukar gå ut och in genom ytterdörren ungefär 10 ggr/timme...

Nibla: Fast när det är fotboll och Elfsborg gnäller du inte? *retas med nibla*

Carma: Härligt med besök! Jag hade älskat att ha ett stort hus där man kan vara många under helgen. Liiite avundsjuk är jag allt

Ni andra: Ha en underbar påskahelg. Vi hörs och syns!

Over and out from the Easter Bunny

• Linum

*skickar ett par påskpussar till Lerum*

• Linum

Jamen, var är du då? Jag har ju varit här en bra stund. *vänder mig om och inspekterar alla andra häxor och upptäcker Nibla borta vid gymmet*

Glad påsk, gumman

• Linum

Hej på er!

Jobbar hemma idag med. M har haft nästan 40 graders feber sedan i fredags kväll, så det blir ett besök hos Vårdcentralen senare. Undrar om man kan VAMma?

Annars underbar påsk. Har rensat sly i skogen, byggt fågelholkar och ätit god mat. Klart tråkigt när inte maken kan gå ur sängen, men tur att vi var hemma hos mor och far. Missarna har sprungit omkring och lekt hela helgen och ligger helt utslagna i sängen.

• Linum

Jag fick ett jättevackert kort på posten idag Tack snälla!

Har lite svårt att se vad det står för namn, men jag tror att det är från Ab. Stämmer det?

• Linum

Vi har varit på Accessakuten. Aggressivt virus, men borde gå över inom kort. Han får i sig vätska men ingen mat. Bra bantningskur... Jag har aldrig sett honom så dålig innan!

Det kanske är paybacktime... För ett år sedan kunde jag ju inte röra mig.

• Linum

Tack för alla gratulationer och sånger! Jag talade aldrig om för dem på mitt jobb att jag fyller år idag. Då hade de bara undrat varför jag inte bjöd på tårta. Jag tycker, i min enfald, att man blir BJUDEN på saker när man fyller år Det finns människor som aldrig någonsin tar med sig något, men som alltid är både först, i mitten och sist i bullfatet på jobbet... Sniket!

Har haft en trevlig födelsedag i alla fall!

Puss på er!

Tezz: Förstår att din mamma blev förbannad! Sicken människa...

• Linum

Bauti: Jag kan köra för en gångs skull. Om du visar vägen, för jag hittar ju inte så bra i förorterna.. bara till Borås...

Har ni förresten hört den nya Västtrafikreklamen? "Det senaste dygnet har flest personer velat åka från Borås Resecentrum. Konstigt! Undrar vad det beror på?" *moooaahhhaaaahhhahaaa*

• Linum

Fick en liten idé! Ska vi ta en roadtrip upp till mina gamla hemtrakter längre fram mot sommaren? Det finns många mysiga ställen att besöka, många badplatser och massor av plats hos mina föräldrar.

Vad sägs om det?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!