• Frujj

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Me too!!

• Frujj

Mornings
    Sjukstuga här igen. Lillebror fick ju feber i tisdags efter att ha hostat sen 2 v, febern försvann men igårkväll hade han 39 grader igen Hostar jätteläskigt. usch!!!
    Typiskt att det är fredag oxå, då är ju barnmott stängd om det skulle vara nåt i helgen och man får åka upp till Östra.

Nibla: Hur gick det med byxorna, gick han till kundmötet i bara kallingarna?

Ab: Hoppas du har en bättre dag idag!

Bauti: Skönt att lgh är såld (om jag fattat rätt??)

Jaha.. vad ska man hitta på idag då.. dimman är tät som mjölk och lillebror sover med sin hostiga feber.. W kollar på Bolibompa och jag får väl ta och greja lite. Dum fråga eg vad man ska hitta på, här finns alltid nåt att ta i!!

• Frujj

Nibla: hahaha det är då man muttrar nåt o vänder sig om och sover väääääääääääldigt gott

• Frujj

Ska vi ha ett BT-fyller-jämna-år-party?

• Frujj

Igår kom ett par byxor på posten som jag beställde till W, ett par ofodrade bävernylonsbyxor, perfekt att ha som överdragsbyxor när man är i sandlådan och härjar!
    Sååå nöjd!!

• Frujj

Nibla: Stackars katt och hu vad jobbigt att läsa :-S

Jag fyllde oxå halvjämt i dec 35... fast det har jag förträngt, är ju fortf 23

hihi

• Frujj

hej
    Konstigt, jag mailade ett litet svar till er alla förut på det mail jag skickade tidigare, men det gick inte fram till nån av er som har hotmail. Skrev iaf att jag uppskattar att ni lysnnar :)

Jag tror inte jag hinner lunch imorgon, är klar med simningen kl 11.30 och då är jag i Kungälv.
    Men vi kan väl luncha igen en annan dag också?

• Frujj

Ni som pysslar: Har ni använt Takkitejp? Vad är det?? Eller snarare, vad är det för skillnad på det och "vanlig" dubbelhäftande tejp?? Förutom priset då....

• Frujj

GLAD PÅSK!
    Önskar påskhäxan på Hising Island.. *swiiiischar över älven och ger er ett påskägg fyllt med gottigottgott*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!