• Sofi78

HJALP med Videograf!!!

Finns det nagon som kan hjalpa?

Var videograf var tvungen att avboka sa jag letar nu desperat efter nagon som kan filma vart brollop i Augusti. Brollopet ar i Stockholm men vi har inget problem med att betala for videografens resa hit om han/hon ar baserad nagon annanstans.

All hjalp uppskattas!

• Svar på tråden HJALP med Videograf!!!
  • Sofi78

Tack, ser bara ut som hon fotar men ska kolla!!

• Luucie

Jag har fått info om att hon gör video också. Hon håller på att fixa en ny hemsida så det kanske kommer upp där

• Sofi78

puff puff, letar fortfarande desperat efter en videograf...

• Typpan

Hej,

Kan tipsa om en mycket duktig videofotograf som heter Henrik Skarstedt, som jobbar både mot företag och privatpersoner.

Kika på hans hemsida: www.henrikskarstedt.se

Lycka till!

• Sofi78

Hej! Kan man fraga hur du har hort talas om Henrik? Har ni bokat honom? Hittar inget om brollop pa hans hemsida..

Typpan skrev 2009-04-07 15:17:36 följande:
    Hej,Kan tipsa om en mycket duktig videofotograf som heter Henrik Skarstedt, som jobbar både mot företag och privatpersoner. Kika på hans hemsida: www.henrikskarstedt.seLycka till!
  • Chrisse och Jonas

Om du går under arkiv så finns det ett ex på en nerkortad bröllopsvideo..

Sofi78 skrev 2009-04-07 15:22:05 följande:
    Hej! Kan man fraga hur du har hort talas om Henrik? Har ni bokat honom? Hittar inget om brollop pa hans hemsida..
  • tinivini

Jag har tittat på bröllopstrailer på www.walkinmedia.se Tror att han jobbar rikstäckande - vi funderar på att anlita honom då porträttfoto ingår...
    Lycka till i jakten på videofotograf

Svar på tråden HJALP med Videograf!!!