Inlägg från: Red Scarlet |Visa alla inlägg
  • Red Scarlet

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

Ja jag ska nog omvärdera min tanke om att ha 'bekväma' trosor, kanske måste ha något vitt, täckande och väldigt snyggt för risken är att man kan kika upp hela vägen upp till trosorna när den där jäkla underkjolen höjer sig när man sitter ner. o_O

• Red Scarlet

Ja det låter vettigt, det är jobbigt för folk att orka hålla igång och festa hela natten ifall dagen började väldigt tidigt. Det kanske blir annorlunda ifall gästerna ska sova över osv?

Vi fick rådet av några i min fästmans släkt att vara tydliga med hur vi tänkt att dagen/kvällen skulle se ut redan i inbjudningar och informationen som gick ut. För släktingarna själva hade en eftermiddagsvigsel i samband med deras dotters dop och sedan en enkel men fin middag hemma i trädgården. Sedan hade de tänkt att det skulle bli lite fest men eftersom ingen visste upplägget innan så var folk trötta och gick hem. Vi har skrivit tydligt typ "Vigsel 16.00, Sedan 3rättersmiddag, sedan musik, dans och fest i lokalen t.o.m 01". Så får folk stanna så länge de vill men de vet iaf om vad vi planerat för ;)

Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar