Inlägg från: Hvidbrud |Visa alla inlägg
  • Hvidbrud

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

Vi åkte på bröllopsresadirekt efter (så skönt att slippa städa ) men inte slapp man undan postbrölllopsdeprisionen för det. Oj vad det kändes tomt! Tur man har kompisarna på BT som vet hur det känns, sen satte bebis fabriken igång, så nu är det massor att göra .

Foto? De som fångar ögonblicken efter vigsel tycker jag bäst om... Lyckan och lugnet efter att spänningen släpt.

• Hvidbrud

Var det den 19 juli eller??? V hade det likadant på vårt bröllop. När vi kom till kyrkan slutade regnet och solen sken resten av dan. Och fullmånen lyste hela natten!
    Äntligen är det min tur skrev 2009-04-14 09:54:31 följande:

Det klarnade upp.Dagen innan så gick ett års planering på en utomhusvigsel i kras. På 5 minnuter kvällen innan bestämde vi att ha vigseln i slottet ist. Så jag va lugn. Det blev fantastiskt bra. Det va uppehålle sen hela kvällen. Sen till dag2 va det strålande sol!!! Vi skulle ha haft picmic men det blev inte så. Aldeles för blött i marken. Jag ahde ju köpt rosa picnicfiltar till alla som skulle bli så fint i äppelträdgården. Som tur va så hade jag hyrt byggdegården i IFALLATT!!!!! Så vi va där ist. Alla va iaf nöjda o glada
Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar