• lawi

Bröllopsfotografering vid/på Arlanda???

Tips på nåt bra ställe att ta bröllopsbilder på? Antingen på eller nära Arlanda flygplats. Vi viger oss på Arlanda 20 april.

Så antingen inne på Arlanda (gärna liite i skymundan om det går) eller i närheten av. Ska bo på Skycity-hotell men det är inte fint alls där, informerade mig en receptionist via telefon. Kul. Har hyrt en fotograf som kommer ut dit. Vi kan inte vara utomhus då vi har en liten 1,5-åring med oss som inte bör bli förkyld till resan. Någon som har något tips??

• Svar på tråden Bröllopsfotografering vid/på Arlanda???
  • Carmilla79

Har för mig jag bott på Skycity hotell en gång och tyckte det var ganska fint. Hotell lobbyn brukar ju oftast va fin på hotell. Precis nedanför är väl inte så snyggt, men det går säkert att arbeta med. Kanske någon bild i en trappa, vid ett stort fönster och att man kan se flygplanen också? I en rulltrappa? Uppifrån med er dansandes/kramandes på våningen under. Sittandes med bagaget. Diggar också ovanstående idé om att komma springandes med bagagevagnen. Tror absolut ni kan få till både fina och roliga bilder ute på Arlanda!

Svar på tråden Bröllopsfotografering vid/på Arlanda???