BRA och prisvärd fotograf i Sthlm/Uppsala??
Vi är jätte sugna på fotograf på vårt bröllop och skulle gärna ta emot tips på bra, prisvärda och framför allt lätta och trevliga fotografer i Sthlm/Uppsala området?!?!? :) :)
Vi är jätte sugna på fotograf på vårt bröllop och skulle gärna ta emot tips på bra, prisvärda och framför allt lätta och trevliga fotografer i Sthlm/Uppsala området?!?!? :) :)
jag ska ha Kate Gabor gillar henne skarpt o har varit nöjd när hon fotat mina barn. Hon ligger prismässigt nånstans mittemellan.
hon är super trevlig o lyhörd.
Jag ska ha www.lindisima.se/, Linda Broström Cabrera. Jag tycker att hon tar fantastiska kort, och är duktig på efterarbetet. Hon är inte bland de billigaste men hon är klart prisvärd.
Har kollat i både Uppsala och Stockholm, och utbudet var ju absolut störst i Stockholm. Vilket egentligen är ganska så självklart. Fastnade till slut för jonaldifoto. Hos honom får man alla bilderna högupplösta på cd samt att han tar riktigt fina bilder. Kan vara värt att kolla upp! Han utgår från Vallentuna.
Åh jag gillade verkligen Linda Broström!!!! :)
Har du någon länk till hans hemsida, lottis77?? =)
Jag gillar Ewa Jacobsson i Uppsala, hon tar fantastiska bilder. Tycker de är värda varenda krona.
Hett tips :) Ska genast spana in. Men - låter som kompispris? :)
Hej!
När vi gifte oss hade vi en tjej som heter Lena Larsson som fotade oss. Hon tar superfina bilder och är på plats och fotar hela dagen om man vill. Lite osäker på prisnivån dock. Men aboslut värt att kolla upp. Hör av dig om du vill ha henens kontaktuppgifter.
Lycka till!
/Annika
Vi har valt leanderfotograf på Gotland. Vi gifter oss i Sthlm och han kommer alltså till oss. han har riktigt prisvärda paket. Kolla in www.leanderfotograf.com
Hej
Jag kommer att ha David McCrum från www.cinemac.se han bror i knivsta mellan uppsala och stockholm. han är super trevlig och lyhörd. Han har flera olika paket att välja på i olika prisklasser.
vi kollade på Lindisima, Erika Gerdemark och Ozdeleau, gillade verkligen deras bilder...
nu har vi äntligen bokat fotograf.. tack för alla bra tips :)
puffar
Tips på prisvärda fotografer:
www.slottsbrollop.se/paket.htm
www.bildkar.se/
Själv ska vi använda oss av en ung grymt bra fotograf som inte har gjort bröllop tidigare men som vi tycker är grymt duktig och har ett toppenpris.
web.me.com/malinsydne/Webbplats/Info.html
Kram Eva
Hej!
Vi gifte oss den 4/4-09 och vi hade en supertrevlig och jätteduktig fotograf som heter Tommy Nybom. Honom rekomenderar jag verkligen. Vi är supernöjda med alla våra bilder.
Ska du ha hela kittet? Alltså fotografering hela dagen? Vi ska bara ha klassiska foton som vi tar före bröllopet (efter håret). Sen sätter vi ut kameror på borden på festen. Så ska min kompis bror plåta lite under själva akten. Fotografen är samma som min syster min hade. Pierre på Bananablue.se på Västmannagatan i Stockholm. har inte priserna framme just nu men det var ett riktigt bra pris. Det ingår utskrifter på motsvarande tre A3-ark så vi kan själva välja om vi vill ha några få stora eller en massa små eller nån kombo däremellan. Just det - han garanterar att färgen håller i minst hundra år på fotona. Vi tyckte det räckte att lägga krutet på fotot som ska stå framme och som gästerna ska få sen.
Vi har bokat fotografen Carl Bengtsson för en heldagsfotografering inklusive ett inbundet fotoalbum. Då får vi både porträtt och dokumentära foton. Han var väldigt prisvärd och det känns skönt att han är med hela dagen. Hans hemsida finns på www.digitalwardrobe.se
Vi har bokat en tjej som heter Emma Sandström, har träffat henne en gång och planerat inför bröllopet och hon är verkligen supertrevlig! (och dessutom har hon en väldigt överkommlig prislista!)
Hennes hemsida hittar ni här:
www.emmasandstrom.se
Vi ska ha en kille som heter Jim Nordlander. Han är duktig som attan och tar grymt bra bilder. Hör av dig om du vill ha kontaktuppgifter.