Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

    gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3

    Mailan skrev 2009-04-28 17:00:37 följande:
    vi gifter oss borgerligt 8/8 men vi har vårat bröllop med fest 090807, så det är den dagen som kommer vara vårat datum!Vi kommer ha våran ceremoni och fest ute i det gröna på vårat landställe, den mest underbara platsen på jorden! Finns bilder i mitt galler, titta gärna!
    Hur kommer det sig att ni har delat upp fest och vigsel??
  • lecaroline
    Mailan skrev 2009-04-29 16:33:50 följande:
    för att det blev lättast så.. vi ville inte ha ut ngn vigselföräätare till vårat landställe och ringceremoni och fest. Vi ville göra det lite mer på vårat egna sätt. Helst hade vi sett att vi fick det på papper samma dag, men vi känner att det är så mkt att förbereda på vår dag. Så dagen efter åker vi in till stan, träffar våra bästa vänner som ska vara vittnen och viger oss med snabbvarianten. Sedan går vi ut på stan och äter och dricker gott Är då bara vi fyra, inga barn och inga måsten.
    Det låter också jätte mysigt!! men det kommer bli brudklänning och så eller??
  • lecaroline

    Jag börjar bli rätt nervig nu när det bara är 19 dagar kvar... :-O

  • lecaroline

    Hur gör ni med musiken?

    På dator hade jag tänkt mig. Men jag vill inte ha den där tysta sekunden. Någon som vet hur man fixar "omlott"??

  • lecaroline
    20090725 skrev 2009-05-04 19:34:52 följande:
    åhhhh..... guuuud vad underbart... vet att jag kommer att vara ett nerv vrak vid den tiden, men min syster har tagir semester 3 veckor innnan vårt bröllop, så hon kommer ner till Göteborg för att hjälpa till med ALLT som behöver fixas! hon har bara 2 veckors betald semester, men tyckte att hon kunde ta en extra vecka iallafall! sen åker hon tillbaka till stockholm dagen efter för att hon börjar jobba på måndagen!e så glad att jag har världens underbaraste syster!
    Ja det har du!!!
    Min m2b har lagt ner totalt. Just nu är bil och kolloni viktigast. Tur att man var ute i god tid.. Men ikea landade vi på igår i alla fall. Det första han säger: Det här ska gå fort. Svaret blev SKIT NER DIG!!!
  • lecaroline
    20090725 skrev 2009-05-05 11:07:13 följande:
    helt rätt svar!!!!!!! mattias insåg igår att han skulle börja cykla till jobbet iallafall två gånger i veckan när jag slutar för att jag skulle kunna ha bilen hemma om jag behövde fixa något...hehe...han bestämde även igår att han å toastmaster å en till skall åka ner till tyskland å handla all alkohol, det skulle typ bli halva priset även med bensin inräknat! jag föreslog gensast att de kunde åka den 23maj, då jag ändå inte ska va hemma hela dagen! hehe...
    Du är la rolig du!! Vi hade tänkt föreslå att han kunde komma senare och vara med på festen. Men den som lever får se

    Men just nu har helvetet brakat löst igen och JA självklart så är det hans släkt som strular..
    Systerdottern ska sjunga under vigseln och hon ville ha en tjej som spelade. Visst inga problem. Men de trode då att hon skulle få vara med hela dagen/kvällen. Men se det ville inte vi och det har vi talat om. Men nu ringer han syster och lägger sig i För den här stackars tjejen kommer ju inte hem och det är ingen som kan tänka sig hämta henne eller betala bensinpengar osv så hon MÅSTE följa med. Och då kan syrran betala maten.............

    Jag är så trött på hans familj de håller på att förstöra allt
  • lecaroline

    Bor i Allingsås. Vigsel Thn ingen som vill köra. Nej jag tror inte kantorn dög för kusinbarnet har en bit till Thn också för att träna i så fall.
    Ja varför skulle vi vilja ha en till som vi inte känner???
    Räcker med släkt då i alla fall!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • lecaroline
    EmMa09 skrev 2009-05-05 15:57:09 följande:
    det finns några väldigt vackra bilder i galleriet!
    Den sumodräkten var inte att leka med!!
  • lecaroline

    Nu har jag träffat de andra 2 tjejerna som ska hjälpa till på bröllopet.
    De tyckte att allt var jätte roligt och spännande och fint

    Igår knackade det på dörren och vår granne berättade att kan fixat en heliumtub till oss gratis!!! Så nu kan vi prata jätte kul under kvällen

    Nej men jag ska i väg och köpa helium ballonger idag!!

    15 dagar kvar för dem som orkar höra

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3