Underkjol med ringar eller bara tyll?
Vilken underkjol är bekvämast att ha i juni månad?
Vilken faller snyggast?
Kan man annars sy in brudklänningen ifall man tycker den är för vid och ha lite tyll under?
Hjälp!!!
Vilken underkjol är bekvämast att ha i juni månad?
Vilken faller snyggast?
Kan man annars sy in brudklänningen ifall man tycker den är för vid och ha lite tyll under?
Hjälp!!!
Jag föredrar tyll, inte ringar. tycker att ringarna syns och det ser onaturligt ut, blir lite som en ballong.
Finns det inte några här på köp och sälj??
Man kan hyra underkjol också om man inte vill köpa.
Att köpa kostar ca 300-700 beroende på vad du vill ha.
Enligt min erfarenhet syns ringarna oftast inte alls.
Men det beror lite på vad för tyg klänningen är gjord i. Och vilken modell man har.
Jag har en underkjol med lite tyll och tre ringar. Min klänning ska ha riktigt prinsessfall och stå ut ordentligt så det är enda sättet. Det enda jag är orolig för är att min underkjol gör klänningen lite väl 'rund' hela vägen runt, man ser lite ut som en julgranskula ;D Kanske borde ha haft en till underkjol i enbart tyll egentligen.. men vet inte om jag orkar det. Hmm.. :7
Oftast ser klänningarna bättre ut med underkjolar!
Red Scarlet skrev 2009-03-23 16:49:27 följande:
Sälja ska det stå!
jag undrar va jag ska ha för underkjol några tipps? klänningen finns i mitt galleri.
tack de va som jag tänkte
Nu har jag lyckts returnera min underkjol med 2 ringar som inte riktigt satt som jag ville.. och beställt en med 2 lager tyll istället.
men, då tror jag att klänningen kommer bli för lång..
Vad gör man då?
Vad kostar det att lägga upp en klänning?
Kan man göra det själv?
Hur?
Det finns foder inuti som är ihopsytt med själva tyget..om ni vet vad jag menar... vet inte hur man ska lyckas få det bra..
Hur gör man med släpet? Lägger man bara upp den längst fram eller?