• angelamaria

Finns det någon slags fotoskola där man kan hitta billig fotograf i Gbg?

Någon som vet?

Känner någon?

• Svar på tråden Finns det någon slags fotoskola där man kan hitta billig fotograf i Gbg?
  • marriage09

Vi kommer att anluta Magnus Egger, han är en proffsfotograf men som inte hållit på så himla länge (är ganska ung). Har träffat honom , han verkar jättebra och dessutom superflexibel. Han tar 3000 kr för en "hel dag" (ca 5h eller så tror jag han kommer vara med oss) och då får du alla korten på CD.

• Troll1
    marriage09 skrev 2009-03-23 08:42:48 följande:
    Vi kommer att anluta Magnus Egger, han är en proffsfotograf men som inte hållit på så himla länge (är ganska ung). Har träffat honom , han verkar jättebra och dessutom superflexibel. Han tar 3000 kr för en "hel dag" (ca 5h eller så tror jag han kommer vara med oss) och då får du alla korten på CD.
    Det var bannemej inte dåligt! Synd att man redan är gift...
  • Svanboet

Det finns en fotoutbildning på folkuniversitetet tror jag - vet dock inte hur duktiga de är.

• angelamaria

Tack för tipset!!

men hur hittar jag honom?

• marriage09

hmmm... slår på magnus egger på google och kommer då fram till magnusegger.se

Google rules!

• Francis

Jag hade kontaktat Magnus förr men han var redan uppbokad på vårt datum, men skulle uppskatta om du kunde ge mig hennes uppgifter på min mail mm@transaseco.se? vore jättesnällt..

myvallstig skrev 2009-04-03 11:21:38 följande:
    Vet en mycket duktig fotograf i Göteborg som inte kostar skjortan! ( Louise Pekkanen) Dessutom erbjuder hon alla bilder högupplösta på skiva till samma pris. Maila mig om kontaktuppgifter till henne, eller googla, vet inte om det är tillåtet att skriva ut det här?
Svar på tråden Finns det någon slags fotoskola där man kan hitta billig fotograf i Gbg?