Inlägg från: Tindragull |Visa alla inlägg
  • Tindragull

    Jag lånar ut...

    *vrider mig av skratt*
    Du är ju bara för härlig!


    MulleNuh skrev 2009-03-20 11:23:59 följande:
    Jag kan låna ut en avdankad gammal karl!
  • Tindragull

    Den här tråden är ju toppen!
    Gifter mig i maj och kommer efter det att ha till utlåning:

    15 vita IKEA-lakan
    20 st värmeljushållare
    3 gröna "flaskvaser" från ikea
    En bunte hårnålar med pärla

    Får återkomma efter bröllopet och komplettera listan...

    Finns i Halmstadområdet.

  • Tindragull

    Hade jag bara vetat hur du ser ut, så hade man ju kunnat tipsa om nån frisyr som passar ditt utseende.


    TinkieWinkie skrev 2009-03-29 11:43:18 följande:
    hehe, vem beestämmer min frisyr då? Hjälp jag behöver en weddingplanner
  • Tindragull

    Hahaha!
    Ok, då blev det ju plättlätt! Du kan ha håret precis hur som helst!!!

    Sök på google på buduppsättningar så hittar du en massa bilder att inspireras av.


    TinkieWinkie skrev 2009-03-29 13:39:16 följande:
    lillabruden:tack för länkar, får kolla dem sen på en annan dator (den här får man INTE besöka okända sidor enligt sambon)tindragull: jag är oförskämt snygg :D
  • Tindragull

    Ah! Lite OT i den här tråden men... Du som är en hajjare på att sy... Jag fick lite tyg med min klänningsförsändelse och tänkte att jag kanske kan göra en enkel "brudpåse". Så fint när det matchar ju...
    Har du nåt tips om nåt enkelt man kan sy? Där är inte så mycket tyg, en trekant i samma gröna färg som broderierna på min klänning på 78*76*103("diagonalen") cm och sen en remsa vitt tyg som är 8 cm brett och 5 meter lång ca. Har även vita pärlor som jag skulle kunna sy på.


    lillabruden skrev 2009-04-02 09:09:10 följande:
    tjohej!efter den 25juli iår kan jag låna ut gröna rosblad (tyg), 5 ljus gröna runda vaser från ikea och en röd matta 16 lång Jag har även en underkjol.Malmö trakten.. Påminner om att jag erbjuder lite syservice.. men jag betalar inte för material om jag inte redan har hemma.... jag kan sy väskor m.m jag syr utan mönster men kan sy kläder oxå..ger mig dock inte på en brudklänning
  • Tindragull

    Eller om du kanske kunde tänka dig att göra det... Dock lite halvbråttom. Gifter mig 9:e maj...

  • Tindragull

    Jag hjälper gärna till och gör monogram i datorn. Närsomhelst!

  • Tindragull

    Nån speciell färg eller textsnitt?
    nån tanke om hur du vill att det ska se ut? Det mesta går att ordna.


    erika26 skrev 2009-04-06 21:59:24 följande:
    till! es-ml
  • Tindragull

    Jag har mall till två olika.
    Inboxa din mailadress så kan jag skicka dem till dig.


    Cherrybride skrev 2009-04-06 23:54:18 följande:
    Det är ingen här som råkar sitta på en mall till bröllopshäfte? Eller som har gjort färdigt sitt häfte på datorn så man skulle kunna få kika lite, bli inspirerad och kanske stjäla en idé eller flera, så att vi mindre tekniskt begåvade slipper slita sitt hår av stress över detta ;)Annars: Finns det någon i Uppsala trakten som kan tänka sig att låna ut ett antal vita dukar och rosa löpare, kanske även tygservetter? Jag gifter mig i augusti!
  • Tindragull

    Det är lugnt! Jag såg det och har mailat!


    Cherrybride skrev 2009-04-07 00:06:08 följande:
    Som jag tidigare sa: Extrem tekniskt obegåvad så du fick mejladressen i gästboken! Haha, har inte varit här så länge och känner mig relativt ny på hur man får mejl och sånt att göra som jag vill!
  • Tindragull

    Francis: Ska ordna det! Jobbar i natt så det får bli i morgon!
    Du kan väl inboxa dessa uppgifter till mig och din mailadress, så jag vet vart jag ska skickad den?

    MissieA: Fixar det i morgon. Inboxa gärna önskemål och en mailadress jag kan skicka monogrammen till sen.

  • Tindragull

    erika26: Glömde ju dig! Vore bra om du kunde inboxa speciella önskemål och en mailadress jag kan skicka monogrammet till sen!

  • Tindragull

    Kommer ha 25 meter organza att låna ut sen med förresten! Vi ska ha det som löpare! Efter 9 maj alltså i Halmstad.

  • Tindragull

    Vad kul!
    Jag hade precis samma tanke, men orkade inte ta tag i att göra en sida!

    December 2009 skrev 2009-04-08 07:55:23 följande:


    Jag blev inspirerad så bett mig karl fixa en sida där vi kan lista per län vad vi hyr ut resp söker Så folk kan annonsera smidigt och gratis Spara lite!
  • Tindragull

    Jag gör monogrammen i Photoshop. Enkelt och bra!
    Och jag kan absolut maila över mina mallar. Inboxa mig din mailadress bara!


    Marialia skrev 2009-04-12 15:12:59 följande:
    Ligger visserligen endast i startgroparna av planeringen, eller kanske till o med planeringen inför den STORA planeringen :) eftersom vi inte bestämt oss för ett datum än. MEN jag blev mycket intresserad av det du skrev. Hur fixar man sånt? Har kikat runt lite inne på microsoft publisher, men har aldrig använt programmet förr så e lite osäker på hur man ska göra för att eventuellt få ihopa nått snyggt till inbjudningskort, festprogram osv...
  • Tindragull

    Sidan blir ju kanonbra!!! Slängde in den i favoriter direkt!

  • Tindragull

    Tycker jag också!


    tonårsmorsa skrev 2009-04-19 13:26:28 följande:
    Sidan för utlåning ska väl bara fungera som en länk för personer att få kontakt med varandra. Hur man sen sköter utlåningen måste nog få vara upp till var och en. Suss o Jonas skrev 2009-04-19 09:48:41 följande:
  • Tindragull

    Jag har lyckats registrera mig innan idag, men vi får kanske ge oss till tåls om hon jobbar med sidan nu.


    20090725 skrev 2009-04-19 15:31:36 följande:
    hmm... e det bara jag, eller e det någon annan som inte heller kan regristrera sig???
  • Tindragull

    Liten undran. Kommer det finnas nån möjlighet att ta bort sin annons eller ändra i den? Jag min klant glömde ju att skriva var i Halland mina grejer finns...

Svar på tråden Jag lånar ut...