Juni 2010
Kom igen nu alla brudar som ska gifta sig i juni nästa år! Vi kan väl samlas här och pratas och diskuteras och tipsas?? :)
Vårt (preliminära) datum är 12 juni 2010, vilket är ert?
Kom igen nu alla brudar som ska gifta sig i juni nästa år! Vi kan väl samlas här och pratas och diskuteras och tipsas?? :)
Vårt (preliminära) datum är 12 juni 2010, vilket är ert?
Ingan: Vi har inte tänkt så mycket på om vi ska bjuda respektive, det finns knappt några singlar kvar i släkten förutom min bror och skulle han lyckas få tag i en tjej och önskar att denna får komma på bröllopet så är det en självklarhet för oss. Dom andra kommer vara par med många år tillsammans så chansen att dom ska dyka upp med någon annan just då känns rätt så avlägsen men man vet ju aldrig. Hur gör ni själva Ingan?
Melonbuske: Vad tråkigt att höra att dom ska separera, även jag sänder en tanka till dig och din familj, och jag hoppas det löser sig för er alla till det bästa. Vi hoppas du snart är tillbaka i tråden
Syskons respektive är en självklarhet även om de inte träffats så länge, det är svårare med vänner som träffar nya killar till höger och vänster...:) och hur kul tycker de att det är att gå på ett bröllop där de varken träffat bruden eller brudgummen? jag är själv bjuden på ett bröllop i sommar där min sambo inte är bjuden, och det förstår jag helt och hållet eftersom hon aldrig träffat honom. Men jag är rädd att folk kan ta illa upp om man inte bjuder båda... Men men, det får väl bli en senare fråga!
Vi gifter oss också juni 2010. 5e juni närmare bestämt, i Östersund.
Vi har bokat prästen och lokalen bara. Vi känner en präst så vi ville görna att hon skulle förätta vigseln.
Längre än så har vi inte kommit, bara lite lösa planer än så länge.
Hej! Vi gifter oss också eventuellt i juni nästa år. Har dock ej bestämt riktigt datum än. Vi har precis beståmt oss. Vi har inte gått ut med nyheten ännu!
Kisseh och mahea: VÄLKOMNA :D Vi har heller inte gått ut med någon nyhet, vissa närmare vänner vet, men inte mer än så. Dessutom ska mina föräldrar precis separera så just nu känns det inte som ett läge att berätta. Dock har vi tänkt att berätta när vi förlovar oss. Men som sagt, ni är båda välkomna hit! :)
Tack för det varma välkomnandet =)
Vad tråkigt att höra med dina föräldrar. Jag förstår att det inte känns så lägligt att berätta det nu. Men du får se det så här att när den värsta turbulensen runt deras separation har lagt sig, så kommer ni med ett budskap som alla kan gläjas åt istället.
Vi har berättadt det för våra familjer, men det är underförstått för de flesta. Min halvbror frågade t.ex om vi tänkte gifta oss när vi sa att vi hade förlovat oss och då kunde vi inte riktigt hålla masken.
Men datum har vi bara berättat för min mamma och syster samt hans mamma och pappa (min far har gått ur tiden). Dock är hans mor den som pratar bredvid mun mest i hela världen, så när vi var hos hans bror för någon månad sedan så frågade svägerskan hur det gick med planerna.
Kul. Kul att man får gå ut med nyheten själv liksom...
Jaja, så läge jag får min karl så är jag glad ändå =)
Vi har bestämt oss för den 19 juni 2010 eftersom det är lördagen närmast midsommarsolståndet.
Nu har jag fått höra att Kronprinsessan verkar ha valt samma datum men vi var iaf först ;)
äh, kronprinsessan kan få ha sin hysteri ifred, den klarar vi oss utan ;) vi har fullt med att planera våra bröllop, eller hur tjejer? ;)
Tråkigt bara för då kan dom inte komma på vår fest.. Fast CG funderar på att efterfesta med oss *hihihi*
Har iaf prelbokat lokalen, kollat kontakter med papper, blommor, hår/makeup och funderar nu på klänningen
Känns som om man har lite kolla iaf :)
Nu ansluter jag mig här i tråden. Vi har nu pratat med våra föräldrar och berättat att vi vill gifta oss. vi har än inte bokar kyrka men det är väl bara en tidsfråga. :)
Vi gifter oss på självaste midsommarafton (25 juni) på min m2bs dopdag tom. :)
oh, känns riktigt skrämmande men roligt då vi nu vart förlovade i snart två år... :) hoppas allt går vägen nu. :)