bjuder ni alla?
bjuder ni hela släkten? eller bara dom ni umgås med?
bjuder ni hela släkten? eller bara dom ni umgås med?
Vi har begränsat oss väldigt mycket.
Vi kommer att vara ca 30st då är de närmaste familjen,
ska inte bjuda min moster eller faster,
de enda är en kusin och hans tjej som vi står nära.
Och sen är de ungefär 6 kompisar.
Har istället sagt att i höst så ska vi ha en liten fest för resten av våra vänner.
Och alla som jag pratat med har inte reagerat dåligt,
utan förstått oss till fullo Och är glada för våran skull
De vi umgås med är bjudna resten får stanna hemma. Jag har så stor släkt så det är underförstått att alla inte kan bli bjudna
Vi bjuder bara dem som står oss närmast, hade inte känt mig bekväm med att bjuda min släkt som vi aldrig träffar, bara för att. Min mammas vänninor och deras familjer känns mer som min släkt än vad den riktiga gör.. min m2bs släkt är vi båda två väldigt nära och dom är ju givetvis bjuda..
okej tack för svaren.
Jag har nämligen också massa släkt vi inte umgås med kommer bjuda dom vi umgås med men inte dom andra
Nej vi bjuder bara dom närmaste.
Skulle vi bjuda hela min släkt (jag har släkt från thailand och spanien) så skulle vi sammanlagt bli ca 1500- 2000 personer och det är lite väl mycket:)
ja det är ju lite väl många...
Vi bjuder bara släkt och vänner vi umgås med, om vi hade bjudit alla hade vi säkert haft över 400 gäster. Vi har redan många gäster och då är bara de viktigaste bjudna
Ja.. en hel del för många:)
lyckans lycka skrev 2009-03-18 14:52:09 följande:
Jag/vi har väldigt liten släkt egentligen, och ska troligtvis bjuda alla den dagen det blir av, trots att vi hellre hade sett att fler kompisar och färre släktningar kommer...
Vi bjuder de som vi har någon kontakt med... Inte alla!