Sååå arg!! *ops: LÅNGT*
Hamnar under fotograf, men gäller en viss hemsida med fotoframkallning.
Jag har beställt ifrån dem, skrev min adress N-adressen, fick hem brev därifrån där någon tejpat ÖVER min N-adress med mina föräldrar U-adress.
Tänkte inte så mkt på det då vi har ett ovanligt efternamn där de ofta blandar ihop oss. Men nu ringde min mamma å berättade att jag fått INKASSO ifrån F-D-framkallning?! Och ville såklart veta varför och jag bad henne öppna...
Ringer F-d-framkallning.. pratar med en jätteotrevlig tjej, som inte låter mig prata till punkt.. sen får jag prata med chefen och blir kopplad kommer till samma otrevliga tjej igen "suck, är det du igen, jaja jag kopplar dig igen då"... trevligt!
Kommer till nån Kerstin, där hon säger samma sak om och om igen att det är kundens ansvar att fylla i rätt adress, Ja säger jag, det har jag jag skrev N-adress för jag vet vart jag bor. MEn hon säger att det hela tiden stått U-adresse, och när jag frågar henne om varför jag fick till N-adressen från början så säger hon att jag inte alls fått det. Hon till och med SKREK till mig i slutet! Och när jag frågade dem om de är intresserade av att ta reda på vad som hänt så säger hon NEJ, det är kundens ansvar! Vad jag än frågade så var det KUNDENS ANSVAR.
Så från början var det ett gratis erbjudande med 100st bilder gratis och då valde jag det med frakt 29kr och några extra bilder = 39kr som min sambo betlade. Sen har jag inte fått varken påminnelse eller inkasso till min adress. Påminnelsen har inte kommit ALLS utan det var först när inkassot kom till min mamma som hon ringde mig. Nu är det uppe i 250kr. Inte mkt, men ändå om det var 39 kr från början.
Så fort min sambo kommer hem ikväll får han gå in på internetbanken och kolla detta..
SHIT vilket dåligt bemötande!
När de sa att de inte kan göra nånting för å kolla vad som hänt.. och inte ville göra nånting åt felt sa jag till dem att en sak kunde de göra:
avsluta mitt konto där!
Sry, behövde verkligen skriva av mig :(
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-17 15:50
Det är ändå flera år sen jag bodde hemma, hade det varit min senaste adress och adressändringen gått ut, då hade kjag kanske kunnat möjligtvis, förstå det...... men jag VET att jag skrev min nuvarande adress! dubbelkollar ALLTID det!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:42
Nu är de kontktade igen och även inkasso, så det VET att de tär betalt och kvitto har vi. Så nu får vi se vad som händer